Gå til innhold

Vil dere se en SYK film?

asad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9817234daf
se på Stephen King's The Mangler. Litt syk den også. Man ser mennesker blir most i en presse.

Verdens dårligste film? I alle fall en god kandidat.

Lenke til kommentar
Brain dead  :thumbup:

Haha :lol:

DET er seriøst den SYKESTE filmen EVER!!

Handler om at moren til en blir bitt av en rotteape, man kan jo selv fantasere om det som skjer videre :ermm:

Hun får en sprøyte mot rabies å lever lykkelig resten av sitt liv?

off topic: det finnes ingen "sprøyte mot rabies". sykdommen er 100% dødelig.

Lenke til kommentar
Jeg så netopp den 6. filmen i hellraiser filen.er lenge siden siste gang jeg så den nå. Hellraiser serien er helt syk, hvis du liker sånne filmer vil jeg anbefale deg å se alle 6.

Jeg satt og leste til eksamen, men måtte ta en pause en stund.Var så sinnsykt lei. Etter å ha sett filmen, er jeg nesten glad for å lese igjen, så ille er det. Får meg til å lure litt på hvordan mennesker kommer opp med slike "onde ideèr". Må vel ligge i vår natur eller noe.

Å se den midt på natta, alene, med hodetelefoner gjorde ikke saken noe bedre. Lykke til med å sovne til meg selv.

:wow:

Har nå akkurat sett Hellraiser 6, å hva er det som er så sykt med den? synes den bare var kjeedelig, skjedde jo ingenting,.. Hellraiser 5: Inferno er nå en del værre syns nå jeg..

Hvis du vil se en syk film, så se "Saw", DEN er syk..

en annen syk film er Resurrection.. http://www.imdb.com/title/tt0142804/

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
Noen av dere som har sett "Saw" ? Fy faan, det var en syyyk film  :D

ett ord: SYKT!!! :ermm:

Jeg ble litt skuffa over Saw, de tinga som er syke, er virkelig syke og, men jeg vil ha MER av de syke tinga!! ikke fordi jeg er syk i hodet, men fordi det er morro å se syke ting på film.

:( blurp, i feel sick

:thumbup: for kjevesprengern

Lenke til kommentar

Jeg har ingenting imot å se blod og gørr på film. Men sånne filmer som f.eks. Hellraiser takler jeg ikke. Har vært sånn helt siden jeg var 9 år tror jeg det va. Da så jeg en helt jævlig syk film på TV alene en natt. Det freaka meg skikkelig ut. Men jeg skal manne meg opp, og se alle Hellraiser filmen ei helg om ikke så lenge! :w00t:

Ble liksom litt nyskjerrig... :p

Lenke til kommentar
så hellraiser 3, det var noe av det dårligste jeg noen gang har sett. Hvis noen synes den er bra, så har jeg mistet all tro på mennesker i verden!!

fordi om du synest den er dårlig så trenger ikkje dei andre da og, dei synest sikkert nokon du synest er bra at dei er dårlige, alle har forskjellig smak.

visst du ikkje skjønner da så er du litt teit synest eg, skal liksom alle høra på ka du liker og ikkje liker og jer som deg då?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...