asad Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Jeg så netopp den 6. filmen i hellraiser filen.er lenge siden siste gang jeg så den nå. Hellraiser serien er helt syk, hvis du liker sånne filmer vil jeg anbefale deg å se alle 6. Jeg satt og leste til eksamen, men måtte ta en pause en stund.Var så sinnsykt lei. Etter å ha sett filmen, er jeg nesten glad for å lese igjen, så ille er det. Får meg til å lure litt på hvordan mennesker kommer opp med slike "onde ideèr". Må vel ligge i vår natur eller noe. Å se den midt på natta, alene, med hodetelefoner gjorde ikke saken noe bedre. Lykke til med å sovne til meg selv. Endret 28. november 2004 av asad Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Syns den andre Hellraiser filmen er "sykest" i serien Lenke til kommentar
Pels Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 se på Cradle of Fear. Finnes ikke noe som er i nærheten hvor syk den er Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Syns den andre Hellraiser filmen er "sykest" i serien 4`ern, den i frankerike, der de tar hele historien fra begynnelsen synes jeg er absolutt best. Men 6`ern er nyest, og noen av de effektene er jo de verste jeg har sett på tv, noen gang. Utenom snuff. Tror jeg og kompisen min har sett de 4 første filmene 10 ganger eller noe. Digga det helt vilt for noen år siden. Vurderte Sterkt å skaffe oss en sånn hellraiser terning, som en fyr lagde på nettet. Kosta rundt 4 tusen eller noe. Vi torde ikke. Ble nesten litt "overtroiske". og jeg kødder ikke engang. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 se på Cradle of Fear. Finnes ikke noe som er i nærheten hvor syk den er Du kødder nå? Altså...en laber film med labre splattereffekter og det hele er toppet med DANI FILTH i hovedrollen? En 150cm høy engelsk svartmetaller? Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 se på Cradle of Fear. Finnes ikke noe som er i nærheten hvor syk den er Saken er at hellraiser ikke er så sinnsykt "ekkel-skummel" ( eller kanskje jo...) men den er "psykologisk-skummel", synes jeg da. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 se på Cradle of Fear. Finnes ikke noe som er i nærheten hvor syk den er Du kødder nå? Altså...en laber film med labre splattereffekter og det hele er toppet med DANI FILTH i hovedrollen? En 150cm høy engelsk svartmetaller? ^^ måtte ikke akkurat le av den da . Bare tanken på å lage en sånn film. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Noen av dere som har sett "Saw" ? Fy faan, det var en syyyk film Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 hellraiser? den ikke så foldt morsome komedien med spikertrynet? Nei, det va ikkeno bra "skrekk" film. Ble bare oppgitt. Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 tror sykeste filmen jeg noengang har sett er house of 1000 corpses...den var så syk at jeg gav bort originalen for jeg ville ikke ha den i samlinga mi. Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 se på Cradle of Fear. Finnes ikke noe som er i nærheten hvor syk den er Du kødder nå? Altså...en laber film med labre splattereffekter og det hele er toppet med DANI FILTH i hovedrollen? En 150cm høy engelsk svartmetaller? Jaja. Alle har sine meninger. Derimot syns jeg cradle of fear er bra. Cradle of filth lager bra musikk noen ganger. Nyeste plata er bedre enn de forrige Kanskje litt offtopic men men Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 "The Mangler" Oki, den der nekter jeg å tro... En ond vaskemaskinting som dreper folk? Temmelig tåpelig film. Den er ikke spesielt gørrete engang... Men den "Mangler"-tingen er litt gøyal da...i all sin cheesyness. Visste ikke at en tøypresser kunne være SÅ stor, SÅ evil-looking og SÅ utrolig dårlig laget... Ser jo ut som den er laget av papp! Neineinei, dette er ikke en syk film...bare en dum film løselig basert på en dum Stephen King novelle. Gjesp. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Kan noen fortelle meg hva "Hellraiser" går ut på? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Kan noen fortelle meg hva "Hellraiser" går ut på? En fyr prøver å åpne en gammel "boks", når han klarer det så kommer det plutselig demoner (Cenobites), tar han med ned i et slags S/M-helvete og river han bokstavelig talt i filler. Han unnslipper og gjemmer seg på loftet i det nye huset til kona. Men han trenger ofre for å få sin menneskelige form igjen. Noe sånt. Det er en knakende god skrekkfilm iallefall Lenke til kommentar
Chainsaw Charlie Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Filmene over er jo barne tv hvis man sammenligner dem mot denne: Guinea Pig: Flowers of Flesh and Blood.......http://imdb.com/title/tt0161635/ Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Noe av det snåleste jeg har sett noensinne er "The Wishmaster" For ikke å snakke om Braindead/The Evil Dead Lenke til kommentar
Graphic_Slut Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 "The Mangler" Oki, den der nekter jeg å tro... En ond vaskemaskinting som dreper folk? Temmelig tåpelig film. Den er ikke spesielt gørrete engang... Men den "Mangler"-tingen er litt gøyal da...i all sin cheesyness. Visste ikke at en tøypresser kunne være SÅ stor, SÅ evil-looking og SÅ utrolig dårlig laget... Ser jo ut som den er laget av papp! Neineinei, dette er ikke en syk film...bare en dum film løselig basert på en dum Stephen King novelle. Gjesp. Den er jo utrolig patetisk og umenneskelig dårlig laget men den er samtidig så utrolig dårlig at det er nesten morsomt. Filmen er sikkert basert på en stil Stephen King skrev når han gikk på barneskolen :!: Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Brain dead Haha DET er seriøst den SYKESTE filmen EVER!! Handler om at moren til en blir bitt av en rotteape, man kan jo selv fantasere om det som skjer videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå