sness Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Litt vanskelig for å forklare det, men problemet er som så: Har noen Creative I-Trigue 2.1 3200 høyttalere. På disse er den en "fjernkontroll". På den har man lyd-ut og line-in. Det jeg gjerne vil er å kunne sette headsetet mitt i denne, altså kunne plugge inn micen min der. Men micen går ikke i line-in? Da fungerer den ikke. Så jeg lurer på om det finns noen måte å få dette til å fungere på? Noen overgang eller noe sånt, så jeg slipper å rote bak maskina hver gang jeg skal bruke headset. Upraktisk det. Noen kloke ord å få? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Line Inputs krever såkalt linjenivå, dvs nivåer som f.eks. CD-spillere gir ut (ikke via headphones-utgangen). Mic In har en mikrofonforsterker som (selvfølgelig) forsterker signalene fra mikrofonen opp til linjesignal. Derfor vil en mikrofon ikke fungere i Line In, forsterkeren mangler. Det er to alternativer: 1) Kjøp en mikrofonforsterker (kan bli en dyr affære), eller 2) kjøp en 30-kroners forlengelseskabel på Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå