gamerman Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Hei Hva kan foråsake riper i en vanlig ctr skjerm? Jeg f.eks tørket forsiktig over med min genser på skjermen , kan det lage riper ? I såfall så blir det utelukket i tiden fremover med bare støvklut i stedet Finnes det noe produkt også som kan fjerne riper i en pc skjerm ? Skal spørre på Komplett på mandag men hadde vært supert om noen hadde hjulpet meg her nå eller i morgen Endret 28. november 2004 av gamerman Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Det skal VELDIG mye til før du får en ripe i en CRT skjerm. Gud veit hva jeg gjorde med min gamle 17", den er fortsatt like fin Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Ok , det er rart dette her as , kan hende at jeg ikke har sett en dritt også først lagt merke til det nå . Har kjøpt en brukt FlexScan F 930 lagd av EIZO og EIZO er jo kjent for kvalitet så jeg begynte å lure på om en vrid opp støvklut eller en genser skulle lage riper i skjermen Men faen da har jeg 3 riper som plager livet av meg ! Vet du om noe/eller noen som kan fikse dette ? Er ikke så veldig happy at det gjør noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå