Teddybjørn Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Siden det kabinettet jeg har nå er altfor stort og tung, vil jeg bygge et mer praktisk kabinett, som er kjekt å ha med på LAN. Sketchup er kjekt å ha Målene for kabinettet er 37,5*41*37.5 (d*b*h) Det skal bygges i tre. Vil gjerne ha tilbakemeldinger før jeg starter arbeidet. Endret 28. november 2004 av zorm Lenke til kommentar
highlander Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Gleder meg til å se worklog, i tillegg kan du legge en pute oppå, så kan du sitte på den på LAN Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Gleder meg til å se worklog, i tillegg kan du legge en pute oppå, så kan du sitte på den på LAN hehe.. tror ikke radiatoren hadde likt det så godt Lenke til kommentar
highlander Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Gleder meg til å se worklog, i tillegg kan du legge en pute oppå, så kan du sitte på den på LAN hehe.. tror ikke radiatoren hadde likt det så godt Hehe, jeg vurdere å trekke et rør ut av veggen for å kjøle, selvom det er offtopic Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Hehe, jeg vurdere å trekke et rør ut av veggen for å kjøle, selvom det er offtopic Tilbake til topic... Litt mer info: -Det skal vere en 120mm vifte på hver side, nede. -Radiatoren er en evo 360, med tre 120mm vifter. -Skal ha 2 PSU, pga. TEC. -Det nederste rommet skal ha løftende hengsler til mellomgolvet, slik at det kan vippes opp på baksiden for tilgang til komponenter. Har tenkt å ha et 4*20 LCD display også..(kanskje øverst på midten?) Hva kan gjøres bedre? Endret 28. november 2004 av zorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå