TLZ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 nei, min mor har flere gagner bestillt bøker på amazon.com Tja, det varierer fra vare til vare, noen kan sendes, noen kan ikke.. Me hvis du kjenner folk i USA så er jo saken biff! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Anbefaler Amused to death av Roger Waters.. Waters er jo hjernen bak PF, så... Word. Du trenger ikke nødvendigvis kjøpe cd'r som står under PF sitt navn, kjøp gjerne bare Roger Waters cd'r.. Av han ville jeg anbefale In the Flesh og Amused to death.. Av PF ville jeg anbefale Animals, Dark side of the moon og seff Echoes Og for guds skyld, hvis du ikke har The Wall, så løp og kjøp!! Samleplate er fy fy. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 OK, her er handlelista hittil: Live At Pompeii (DVD) The Wall (DVD) Pulse (DVD) (Om eg får tak i.) Animals (CD) Amused To Death (CD) Pulse (CD) (Om eg ikkje får tak i DVD) Anything else? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Har du Echoes? Vet det er samle-cd, men den er fin å ha! Endret 28. november 2004 av Camron Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Tja, prøver så godt eg kan å holde meg unna samleplater, men om den er veldig bra, så kan den vel gå igjennom. Er "The Division Bell" noko å satse på? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Den er absolut noe å satse på ja ! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Håkai. Då går den foran Echoes i første omgang. =) Lenke til kommentar
Camron Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Det er jo forsåvidt greit, siden du får de fleste sangene som er påEchoes gjennom de andre cd'ene..Selv elsker jeg The Division Bell! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Ajaj! Pulse DVD-en kostar fra 70-100$ ny, så eg trur eg droppar den. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Tja, prøver så godt eg kan å holde meg unna samleplater, men om den er veldig bra, så kan den vel gå igjennom. Er "The Division Bell" noko å satse på? Tja, Er uten Roger. Meddle er en flott plate med selve sangen Echoes. Samleplaten Echoes har kuttet bort 5 min på sangen Echoes. Styr unna. Lenke til kommentar
FM Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Noen som har noen meninger om "Is There Anybody Out There? The Wall Live 1980-1981"? Nærmer seg jul og vurderer å ønske meg den, men er den bra? På forhånd takk! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Ja, kom på eit spørsmål til! Kva film er det dei bygger ein mur på scena som ei eller annan klatrar opp på på slutten? Reknar med det er ein av The Wall filmane, men kven av dei? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Jepp, der var Pulse DVD i boks! Men skal eg ta den originale Wall DVD-en eller Roger Waters sin? Eller begge? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Enten den originale eller begge Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Begge it is! Ah, dette blir den beste julafta sidan det året eg fikk både kjelke, NES og lego samtidig! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 P.U.L.S.E er da enda ikkje kommet ut, eller? Stemmer det ikkje att den er delayed pga noen perfeksjonist greier? Du snakker nok om DVD'en. På CD (som ble anbefalt) har den vært ute i 10 år... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Mine anbefalingslister (Siden jeg liker alt, tar jeg kun med 4 plater i hver liste): Anbefalt av meg personlig: The Piper at the gates of Dawn (1967) A Saucerful of Secrets (1968) Meddle (1971) Animals (1977) Anbefalt hvis du liker Waters: Animals (1977) The Wall (1979) Final Cut (1983) Roger Waters Solo - Amused to death (1992) Anbefalt hvis du liker Live at Pompei DVD: A saucerful of secrets (1968) Atom heart Mother (1970) Meddle (1971) Dark Side of the Moon (1973) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) P.U.L.S.E er da enda ikkje kommet ut, eller? Stemmer det ikkje att den er delayed pga noen perfeksjonist greier? Du snakker nok om DVD'en. På CD (som ble anbefalt) har den vært ute i 10 år... Eg har nettopp kjøpt P.U.L.S.E DVD-en på qxl, så eg får da inderleg håpe på at den er kommen ut!? Blei det ikkje trykt et par opplag i 1995? Edit: Altså, det eg har mest sansen for er slike parti som trykker deg bak i stresslessen, kveler deg og etterlater deg kaldsvett. Endret 5. desember 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jepp, der var Pulse DVD i boks! Men skal eg ta den originale Wall DVD-en eller Roger Waters sin? Eller begge? Den originale er ikke så interessant da det er en film. Waters DVD er litt mer interessant da den er live. Men langt ifra det beste live-opptaket... Det morsomme er at mange forskjellige kjente artister deltar på konserten. Men Waters stemme var ganske svekket, og det ble lagt på en forbedret stemme under redigeringen av videoen. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Eg har nettopp kjøpt P.U.L.S.E DVD-en på qxl, så eg får da inderleg håpe på at den er kommen ut!? Blei det ikkje trykt et par opplag i 1995? Edit: Altså, det eg har mest sansen for er slike parti som trykker deg bak i stresslessen, kveler deg og etterlater deg kaldsvett. DVD'en er kun et ripp fra videoen. Altså i VHS-kvalitet. Det er bedre å vente på den remastra versjonen som til dags dato ikke er gitt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå