KimNK Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jepp. Då var mor igang med julehandelen for året, og sidan ho allerede har gitt opp å kjøpe noko til meg, skal eg i år bestille sjølv. Så hadde det seg slik at eg satte meg til i kveld og såg Roger Waters - Live In The Flesh på DVD og tenkte "Dæng! Dette må eg ha meir av" Så... Ja, du gjetta riktig! DU! *Holmgang style* skal hjelpe meg å handle! Har fra før: -Dark Side of the Moon -Wish You Were Here -Live In The flesh - DVD (Roger Waters) Skal ha -Live At Pompeii - DVD Lurte i tillegg på Roger Waters - Wall Live In Berlin - Special Edit DVD. Så kva vil du anbefale? CD og DVD, Pink Floyd og PF-relatert. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Pink Floyd - P.U.L.S.E. (CD) Etter min mening Pink Floyd's svar på Led Zeppelin's How The Wes Was Won Det sier litt. EDIT: Eg skrev DVD i paranthes, det var en skrivefeil... en slags ønsketanke skrivefeil Endret 28. november 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Cerb Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 P.U.L.S.E er da enda ikkje kommet ut, eller? Stemmer det ikkje att den er delayed pga noen perfeksjonist greier? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Pulse? nei æsj, er jo for nytt. Meddle Animals Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Pulse? nei æsj, er jo for nytt. Smak og behag... Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg synes ikke The Wall live var noe særlig, vil heller anbefale David Gilmore sin In Concert DVD. Den er ikke visuelt spektakulær som The Wall live in Berlin, men mer intim og up to date. Jeg regner med du har sett filmen The Wall selv om den ikke er listet opp? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Jeg regner med du har sett filmen The Wall selv om den ikke er listet opp? Faktisk ikkje. Lenke til kommentar
moray Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Den bør du ha/se. Hvis du liker filmen så bør du sjekke ut albumet som er litt mer ukent som heter: Roger Waters - The pros and cons of hitchiking. Så og si en fortsettelse på filmen. Forresten et tips fra TAAB. Endret 29. november 2004 av morcan Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Pulse? nei æsj, er jo for nytt. Smak og behag... sant nok, men gamle Pink Floyd er vel mest kos for en start kjøper? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg regner med du har sett filmen The Wall selv om den ikke er listet opp? Faktisk ikkje. KJØP! Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Ah.. den må du se, jeg så den faktisk ikke før i fjor.. Husker spesielt godt det øyeblikket i begynnelsen da In The Flesh plutselig starter, hvorpå jeg skvetter til.. og tenker ai ai.. det her blir enormt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Jeg regner med du har sett filmen The Wall selv om den ikke er listet opp? Faktisk ikkje. KJØP! Jessørr! Kva DVD har best sceneshow/lyseffekter? Må ha prosjektorføde. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Kva DVD har best sceneshow/lyseffekter? Må ha prosjektorføde. Ingen som helst tvil: Pink Floyd - The Pulse. Du får kjøpt DVD'en fra USA (brukt, er du heldig finner du en ny. Sjekk amazon.com) Jeg mener det er den konserten med fetest lyseffekter gjennom tidene. For de som har sett den: Mot slutten av Comfortably Numb... jeez Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Kva DVD har best sceneshow/lyseffekter? Må ha prosjektorføde. Ingen som helst tvil: Pink Floyd - The Pulse. Du får kjøpt DVD'en fra USA (brukt, er du heldig finner du en ny. Sjekk amazon.com) Jeg mener det er den konserten med fetest lyseffekter gjennom tidene. For de som har sett den: Mot slutten av Comfortably Numb... jeez Den er helt fantastisk råå ja! Husker at fattern hadde VHS'n av den, men finner den ikke nå Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Pulse? nei æsj, er jo for nytt. Smak og behag... sant nok, men gamle Pink Floyd er vel mest kos for en start kjøper? Tja, hvis man vil gå framover i kronologisk ja.... Men ellers så tror eg dette er ei veldig bra start plate... Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Anbefaler Amused to death av Roger Waters.. Waters er jo hjernen bak PF, så... Bare et lite spm: Noen som vet om det skjer noe med Pink Floyd om dagen? Var på Roger Waters konserten i Oslo og den var helt konge... Men hadde vært fryktelig moro å fått med seg resten av gjengen og... Fikk desverre ikke med meg da de sist var i landet (begynner å bli en del år siden det da...) edit: spm og skriveleif Endret 28. november 2004 av Langtind Lenke til kommentar
Camron Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Anbefaler Amused to death av Roger Waters.. Waters er jo hjernen bak PF, så... Word. Du trenger ikke nødvendigvis kjøpe cd'r som står under PF sitt navn, kjøp gjerne bare Roger Waters cd'r.. Av han ville jeg anbefale In the Flesh og Amused to death.. Av PF ville jeg anbefale Animals, Dark side of the moon og seff Echoes Og for guds skyld, hvis du ikke har The Wall, så løp og kjøp!! Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Roger Waters: In the flesh og Amused to death! <-Obligatorisk Pink Floyd: The Wall, Dark Side of the Moon <-Obligatorisk Pink FLoyd: Wish you were here, The Final Cut, A momentary lapse of reason, Echoes, Meddle <- Anbefalt Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Fant Pulse på amazon.com, men har hørt at dei ikkje sender til Noreg. Stemmer det? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 nei, min mor har flere gagner bestillt bøker på amazon.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå