Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Multiplayer gaming med software eller hardware router?

Anbefalte innlegg

Treng ei betre løysing for å dele internett enn den eg har no. Software-basert proxy har fungert fint for FTP, HTTP, Real-audio, etc. men EIN ting har eg aldri fått til å fungere: multiplayer-spel over internett (f.eks. Counterstrike eller TFC). Nokre sider skriv om port-forwarding som ei løysing på problemet, men eg er sikker på at der finns enklare løysingar, og at port-forwarding skal vere unødvendig.

Eg las ein stad at dette var liksom den store ulempen med software-basert routing, nettop at det ikkje støtta multiplayer-spel. Er dette riktig?

I så tillfelle, er da ein hardware-router løysinga, eller får eg same problem der, sidan det går på same (NAT) tabell?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm ... kva gjer den, som mer typiske WinProxy eller WinRoute, ikkje gjer?

Luktar litt på den 8-port'a routeren frå SMC (Barricade), i tilfelle ingen kjem med lovord om software-routing. Nokon som har hatt problem med den?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-29 23:52, luxor skrev:

Treng ei betre løysing for å dele internett enn den eg har no. Software-basert proxy har fungert fint for FTP, HTTP, Real-audio, etc. men EIN ting har eg aldri fått til å fungere: multiplayer-spel over internett (f.eks. Counterstrike eller TFC). Nokre sider skriv om port-forwarding som ei løysing på problemet, men eg er sikker på at der finns enklare løysingar, og at port-forwarding skal vere unødvendig.

Eg las ein stad at dette var liksom den store ulempen med software-basert routing, nettop at det ikkje støtta multiplayer-spel. Er dette riktig?

I så tillfelle, er da ein hardware-router løysinga, eller får eg same problem der, sidan det går på same (NAT) tabell?

counterstrike funker klokke fint bak en router med NAT, så sant udp pakker får slippe igjennom routeren.

Lenke til kommentar

Bruker en software basert Linux router (iptables). Det fungerer helt fint så lenge jeg spiller på andre servere. Skal man derimot starte en egen server der andre skal komme inn så må man port forwarde...

Men er det sånn at du kun bruker en proxy? I så fall så burde du sette opp ip masquerading. I windows kan man vel bruke vanlig connection sharing, eller iptables/ipchains i Linux. Det burde funke da.

[ Denne Melding var redigert av: Zofuzz på 2002-05-30 00:40 ]

Lenke til kommentar

Jaha? UDP altså ... nøkkelordet :smile: Takk! Skal prøve med det.

Lurar framleis på om SMC-routeren er noko å satse på. Ein får så veldig mykje for pengane. Verkar nesten litt for billeg (?)

Lenke til kommentar

Ser ut som du trenger NAT, enten hardware eller software. Alt etter hva behov (og deler/pcer) du har liggende å "slenge". Har du en eldre pentium maskin, er det bare å legge inn ett eller annet prog, med som bruker NAT, finnes mange både til linux og windwows. Har du ikke en maskin vil det nok være billigere for deg å kjøpe en hardware ruter med NAT støtte. F.eks en zywall 1.

Har selv brukt produkter fra sybergen, ikke helt fornøyd med dem, for dårlig dokumentasjon.

Bruker nå en zywall 10, og det fungerer glimrende til spilling ol.(husk UDP).

Har også spilt uten problemer bak en SmoothWall.

Jeg heller mot at hardware rutere er greiest å ha med å gjøre, ingen bevegelige deler, altså ingen støy, tar liten plass, har enda ikke hatt behov for "restart".

Velg og vrak, men ikke betal penger for sybergen produktene før du har prøvd demoen, det kan være du blir meget skuffet hvis du skal gjøre noe utenom det "vanlige" med "apprulen"

Lenke til kommentar

ZoFuzz:

Ja, eg har lest mykje om iptables, og prøvd det i praksis med Red Hat. Fekk det ikkje heilt til å fungere, though, men det er nok fullt og heilt min eigen feil :smile: Veit du om eit GUI for å sette opp iptables, forresten?

Det med eigen server og forwarding blir vel ikkje noko problem med hardware-router? Las litt om SMC sin, som visst skal ha forwarding innebygd i sitt web-baserte setupsystem. Kvifor treng ein forwarding når ein køyrer server? Fordi Counterstrike-serverar går på port 27015-270xx?

Har planar om server sjølv til hausten, så dette må eg nesten vite. Går det fint med 384 Kb/s ut, trur du? NextGenTel Bravo som ISP verkar mest gunstig, men kan ta meg råda om eg treng større ut-bandbreidde. Ev. kor mange kan eg ha samtidig med 384 Kb/s? For 16-20 personar skal du visst trenge minnst 512 Mb/s, men eg likar best 5 vs 5, så kanskje eg har tilstrekkeleg.

Lenke til kommentar

Kjører du windows på proxy maskina di? Hvorfor ikke bare prøve internet connection sharing fra Microsoft. Det er i hvert fall gratis.

Når det sies at routere ikke trenger restart so ofte så er det ikke dermed sagt at man trenger å restarte en software router så mye oftere. Jeg har en slackware 7.0 router med 170+ dager uptime, og har kun restarta den en gang da jeg gjorde noen endringer i kjerna. Gidder ikke bruke penger på en hardware router. Venter fortsatt på det første problemet med Linux routern. Hvis du bestemmer deg for å sette opp en maskin som software router, og du ikke er interessert i å knote så mye så ville jeg lagt inn clarkconnect eller smoothwall. Veldig enkle og funksjonelle..

Lenke til kommentar

SuperFly:

Ja, du nevnte SmoothWall (ein router/firewall-utgave av Linux). Eg prøvde å sette opp iptables i Red Hat, som du kanskje las, men utan serleg hell. Men i SmoothWall er alt oppsett grafisk, sant?

Hardwaren er ikkje eit problem. Alle maskinene har det som skal til for å stå som server, men har ein Celeron 400 (128 RAM) som er tiltenkt server-rolla. Ellers ein AMD XP 1600+ og ein Intel 800.

Planen er å trykke Celeronen langt inn i eit skap, og la den stå der med remote access, når det ein skjeldan gang skal vere nødvendig. Vil du anbefale med SmoothWall på denne?

Lenke til kommentar

Iptables er egentlig ikke så vanskelig. Her er et eksempel på masquerading:

Her er ISDN kortet mitt, ippp0 den enheten jeg bruker for komme ut på internett. Bytt ut det med din enhet:

iptables -t nat -A POSTROUTING -o ippp0 -j MASQUERADE

Så aktiverer man ipforwarding slik:

echo "1" > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward

Verre er det ikke

Kvifor treng ein forwarding når ein køyrer server? Fordi Counterstrike-serverar går på port 27015-270xx?

Fordi når noen kobler til for å komme inn på serveren din vil de koble til porten på routeren din og ikke på den maskinen bak routeren som er serveren. Derfor setter du opp ip forwarding slik at alle pakkene som kommer på den spesifiserte porten blir sendt til serveren din.

[ Denne Melding var redigert av: Zofuzz på 2002-05-30 01:01 ]

Lenke til kommentar

ZoFuzz:

Di anbefaling er registrert :smile: Eg hellar mot SmoothWall as we speak, hehe. Oppløftande. Ser ikkje fram til å bruke gode pengar på hardware-router om eg ikkje treng det.

Grunnen til at eg i det heile vurderar det, er nokre frustrerande tider med Red Hat og iptables. Nedbrytande. Skal nok få det til, men andre meir gunstige løysingar mottas med takk.

Lenke til kommentar

ZoFuzz:

Ja, har sett liknande ein-linjers-oppsett av iptables, men ... kva med ifconfig og alle dei forskjellige config-filene? Med det oppsettet der, har du vel liten kontroll over opne portar, og what-goes-where, har du ikkje?

Lenke til kommentar

ZoFuzz:

Ja, har sett liknande ein-linjers-oppsett av iptables, men ... kva med ifconfig og alle dei forskjellige config-filene? Med det oppsettet der, har du vel liten kontroll over opne portar, og what-goes-where, har du ikkje?

Vet ikke helt hvilke config-filer du sikter til. Er det selve oppsettet av internett/nettverk du lurer på? Hvis du ikke har helt oversikten over det så trur jeg du kanskje sparer mye tid på å velge SmoothWall. Jeg ville nok gått for det var jeg deg.

Lenke til kommentar

SoFuzz:

Takk igjen :razz: Eg er ganske sikker no. SmoothWall it is! Var inne på sida deira, og det verkar ganske lovande. Sikkert også.

Når det gjeld mi oppfatning av iptables, kan du sjå litt på desse guidane. Er det rart det verkar komplisert?

http://www.telematik.informatik.uni-karlsruhe.de/lehre/seminare/LinuxSem/downloads/netfilter/iptables-HOWTO.html

http://www.antioffline.com/deviation/iptables-HOWTO-3.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...