ballemann Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 emne tittel sier vel det meste.. Hva gjør jeg? Vil ikke ha så at jeg kan velge, bare at jeg lodder om på kablen litt (gul, svart, svart, rød) mvh ballemann Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...05117&hl=7+volt selv om det i den posten er beskrevet om en vippebryter så skal du fint ut i fra tegningene klare å komme frem til hva du må gjøre Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 For å få 5V bytter du om den gule og røde, for å få 7V bytter du om svart og rød Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) takk takk, men jeg klarte å ødelegge strømforsyninga mi :/ klarte ikke vente, og bare prøve å bytte litt på kablene når pc'en sto på, hehe, kanskje ikke så veldig smart edit: jegg den er ikke ødealgt likevell *springe på rommet å teste 7v* Endret 28. november 2004 av ballemann Lenke til kommentar
klikko Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) det hele er ganske enkelt... gul = 12v rød = 5 v svart=jord kobler du gul sammen med rød får du 7 v (12 minus 5) er det de 120mm viftene du skal stille inn nå? edit : eller er det vifta i psuen? Endret 28. november 2004 av klikko Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 det hele er ganske enkelt... gul = 12v rød = 5 v svart=jord kobler du gul sammen med rød får du 7 v (12 minus 5) er det de 120mm viftene du skal stille inn nå? edit : eller er det vifta i psuen? nei da:P det er en liten 60mm som bråker som en delta må kjøle harddiskene litt jeg brenner meg når jeg tar på dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå