flips Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Har kjøpt meg et nytt Asus P4B hovedkort og flash'et bios i henhold til software informasjonen. Etter omstart er bios død.... ;( Har prøvet å maile Asus om problemet uten å få svar. Er det noen som vet hva jeg nå skal gjøre? Kjedelig å ha bygget en bra maskin og så er plutselig biosen død... HJELP... Leif Erik [ Denne Melding var redigert av: flips på 2002-05-29 23:58 ] Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 *kremt* jeg fucka opp min bios en gang og ... Hadde win95, eller noe, og glemte å boote maskina med boot-disketten for å få ren dos.... startet bare dos fra windows... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 kan man ikke bare ta dos-oppstart uten oppstartsfilene? config.sys, autoexec... blablabla.. leste et sted at d oxo funker, men dette r kasnkje bare løgn... må bare høre, for jeg har tenkt til å flashe snart jeg oxo, og vil unødig kverke hk'et. Lenke til kommentar
DipmiX Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 ja.. sitter her og skal liksom flashe biosen til en venn, vil ikke ødelegge andres hk pga feilinfo, jeg har lastet ned flahsen, men er ikke sikker på hva jeg skal skrive i dos... er det noen som kan forklare eksakt.. fordi asus egen hjemmeside er uklar når det gjelder bios oppdatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå