HellKicker Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hadde en fint virkende SX1 med SmartMovie, men så en dag kræsja den, og jeg måtte formattere telefonen. Fikk in SM igjen, men nå hakker filmene noe forferdelig. På lengre filmer sliter jeg også med at lyden blir mer og mer hengende etter (trolig fra converteren). Hakkingen er der ikke under avspilling på PCen, så det er tydelig noe som har skjedd under/etter overføringen. Bruker *kremt* bare den medfølgende kabelen, da minnekortleser er utelukket grunnet dårlig økonomi. Men, til saken; noen som kjenner til dette problemet, og evt. muligheter til å fikse? Jeg sliter og med overføringen nå for tiden; når jeg overfører filer pc <-> sx1 mislykkes overføringen alltid, ved mindre filen er relativt liten. Finnes det løsninger på dette (bortsett fra minnekortleser:P) ? Takk for svar:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hvilken bitrate bruker du på filmene dine da? Det hakke hvis den er for høy. Jeg bruker 128 på bilde og lyden på 48. Og btw, minnekortleser koster kun 159 på clas olson Lenke til kommentar
HellKicker Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 hm, pleier å kjøre 128/32 jeg. Kanskje jeg skal prøve å senke bitraten litt, ja. Takk for tips! Clas Ohlson, ja. Julegave til meg selv i år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå