roy-jøran Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) jeg har lenge sottet på nette og sett etter hvordan man flasher en xbox mn finner ikke noen ting såm jelper meg... så jeg lurte på om noen kunne ta kontakt via msn med meg å forklart litegranne??? Msn adressa er: [email protected] Endret 27. november 2004 av roy-jøran Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=326170 Lenke til kommentar
vizit Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 jag konne ha kontaktet dag mn du er så irriterende! Lenke til kommentar
roy-jøran Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) jaha å hvordan vet du d??? Endret 28. november 2004 av roy-jøran Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hvis du ikke vet hvordan kan geekstuff.no hjelpe deg meg problemet! Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har lest en annen post som du skrev hvor du sa du hadde slettet dashboardet, hvis det stemmer trenger du IKKE å flashe biosen men å instalere dashboarden på nytt! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har lest en annen post som du skrev hvor du sa du hadde slettet dashboardet Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har lest en annen post som du skrev hvor du sa du hadde slettet dashboardet det som er problemet er at jeg har fådd moddet xbox'n min, og så skulle jeg prøve og overføre noen filer til xbox'n men så har jeg vist slettet dashboret. og nå vet jeg ikke hvordan jeg får instalert det på nytt!!! kan noen jelpe meg eller??? Kilde PS. Du har skrevet "jelpe" feil, og så har du glemt stor bokstav tre ganger.... Ja der var det mer der ja: "fådd" Du hadde rett "vizit". Han er irriterende! :!: Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Du hadde rett "vizit". Han er irriterende! :!: Tror han vill inn i xbox en for og få tilbake Dashen, Men ossen kan du ha slettet dashen a du må ha letet etter mappen og om møblert på den eller noe, hehe. Hmm , ser for meg han sitter der og tralala, jeg er tøff og kødder med ftp progg (no offence) Så poff, boksen slokner eller feil melling ? så, WTF ? hva har jeg gjordt Endret 2. desember 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) La oss nå ikke ta av helt her Er ikke ulovelig å være litt noob, men jeg syntes du kan unngå det forbaska SMS språket/dialekt som du tydeligvis har vendt deg til. Er ikke lett å hjelpe noen når man hverken forstår hva han skriver eller hva han har gjort (er greit å samle all infoen i en post istedenfor å poste haugevis med spørsmål overalt på forumet). Jeg vil anbefale deg å kontakte han som moddet xbox-en for å få han til å ordne opp i det for deg, det koster muligens en hundrings eller to men det er verdt det fremfor at noen av oss prøver å forklare deg det, ettersom det fort da kan skje enda mer... Som generelt tips så bør man ikke kødde med ting man ikke kan fikse på etterpå... neste gang du finner på å fikle med ftp-en anbefaler jeg deg å ta en total backup av alt som ligger på hardisken først! edit:skriveleif Endret 2. desember 2004 av b_cybe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå