Gå til innhold

kan noen hjelpe meg via msn om flashing?

roy-jøran

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har lest en annen post som du skrev hvor du sa du hadde slettet dashboardet

:lol:

:tease:

det som er problemet er at jeg har fådd moddet xbox'n min, og så skulle jeg prøve og overføre noen filer til xbox'n men så har jeg vist slettet dashboret. og nå vet jeg ikke hvordan jeg får instalert det på nytt!!! kan noen jelpe meg eller???

Kilde

PS. Du har skrevet "jelpe" feil, og så har du glemt stor bokstav tre ganger....

Ja der var det mer der ja: "fådd"

Du hadde rett "vizit". Han er irriterende!

:!:

Lenke til kommentar
Du hadde rett "vizit". Han er irriterende!

:!:

Tror han vill inn i xbox en for og få tilbake Dashen,

Men ossen kan du ha slettet dashen a :p du må ha letet etter mappen og om møblert på den eller noe, hehe.

Hmm , ser for meg han sitter der og tralala, jeg er tøff og kødder med ftp progg (no offence)

Så poff, boksen slokner eller feil melling ?

så, WTF ?

hva har jeg gjordt :omg:

Endret av Chris_p4_2.8@800
Lenke til kommentar

La oss nå ikke ta av helt her :p

Er ikke ulovelig å være litt noob, men jeg syntes du kan unngå det forbaska SMS språket/dialekt som du tydeligvis har vendt deg til. Er ikke lett å hjelpe noen når man hverken forstår hva han skriver eller hva han har gjort (er greit å samle all infoen i en post istedenfor å poste haugevis med spørsmål overalt på forumet).

Jeg vil anbefale deg å kontakte han som moddet xbox-en for å få han til å ordne opp i det for deg, det koster muligens en hundrings eller to men det er verdt det fremfor at noen av oss prøver å forklare deg det, ettersom det fort da kan skje enda mer...

Som generelt tips så bør man ikke kødde med ting man ikke kan fikse på etterpå... neste gang du finner på å fikle med ftp-en anbefaler jeg deg å ta en total backup av alt som ligger på hardisken først!

edit:skriveleif

Endret av b_cybe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...