Tydeus Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Heisann er på jakt etter et bluetooth stereoheadset. Skal brukes til pc og mobil for å høre mp3 osv. Men har ikke klart å finne noe på nettet så lurte på om noen veit hvem som selger eller hvor det selges Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 har vært oppe før, og vi fant ingenting så vidt jeg husker. søking er og blir en fin ting Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Fant ikke noe når jeg søkte sø Litt mehe når det kommer til søking Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Jeg fant jeg fant http://www.sonorix.com/%7Etven/eng/product/product_bap.php BT headset Lenke til kommentar
olindtve Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Og strengt tatt ikke stereo. Eller er jeg blind? _________________________________________________________________________ Sorry, fant det... Så på feil,jeg. My bad... Men ja, det var stygt.. Og til mitt forsvar.. Du kalte det BT headset. På den siden heter det BT Audio Player. Endret 29. november 2004 av olindtve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå