iCar Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Hei sjekket hotmail innboksen min nå, har plutselig fått 250 mb med plass:) Er det noen andre her som har fått det også eller var jeg en av de første:) (I Norge) Legger ved bilde hvis noen lurer på åssen det ser ut:) Endret 27. november 2004 av adilr17 Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ikke fått, men jeg har en kamerat som har fått 2 gig gratis hos hotmail. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ikke fått enda nei, men det er endelig på tide at hotmail følger etter. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ikke fått, men jeg har en kamerat som har fått 2 gig gratis hos hotmail. 2 GB sånn helt uten videre? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Ikke fått enda nei, men det er endelig på tide at hotmail følger etter. Ja, men de er ganske sene ute + at det ikke er noe i forhold til gmail Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Fra hotmail sine sider: Free With a free HotmailSympatico Mail account: You have up to 250 megabytes (MB) of storage space. You can send and receive messages up to 10 MB each, including attachments. Selv har jeg kun 2MB storage enda. Pussig. Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 *snufs* Jeg har bare 2mb.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Ikke fått, men jeg har en kamerat som har fått 2 gig gratis hos hotmail. 2 GB sånn helt uten videre? Det var en bug for en stund siden som gjorde at hvis man lagde en @msn adresse så fikk man 2GB gratis. Dette skal ikke gjelde lengre, med mindre man har Hotmail Plus. Jeg har også fortsatt 2MB...Plagsomt! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg har også kun 2MB enda Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) skogene.. jeg har også kun 2 MB Epz. adilr17: du bør begynne å bruke FireFox Link: http://www.mozilla.org/ Endret 28. november 2004 av EpziloN Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Ikke fått enda nei, men det er endelig på tide at hotmail følger etter. Ja, men de er ganske sene ute + at det ikke er noe i forhold til gmail Gmail leverer altfor mye. Grunnen til at de har tilbudt 1 GB er blant annet at de vet at de færreste kommer til å fylle opp en epost konto med så mye. 250MB holder i massevis. Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Har fått 250 mb på begge mine hotmail adresser. "Hovedadresssen" fikk jeg ganske raskt for ca 2 måneder siden etter at jeg flyttet lokalisasjon fra Norge til USA i settings Den andre, som jeg bla bruker her, så jeg at jeg hadde fått 250 Mb i dag Lenke til kommentar
Tubamann Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Litt morsomt dette. Mange brukere som ikke har fått oppgradert til 250MB før det ligger en gmail-invitasjon i innboksen. Hvorfor tilby mye plass til folk som ikke vurderer å forsvinne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå