andesam Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 kjenner mange som driver å skriver halveis sørlandsdialekt på messenger og sånn. (bor i kristiansand). virker så utroli fjortiss... seøv slriver jeg fulle settninger uten noen forkortelser for det, er, jeg osv. og btw, det verste er når folk skriver "mm" istedenfor ja... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 correction: til å skrive bokmål. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Klart vi skriver bokmål! Vil ikke tvinge de andre til å lese den håpløse nordlandsdialekta mi da Den er jo ikke særlig fargerik uten banning uansett... Endret 28. november 2004 av eMPea Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) skriver bokmål jeg men på msn imellom venner hender det at jeg skriver litt dialekt .. edit: noen ganger på irc og.. Endret 28. november 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå