Hi_lux Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 hvordan skal jeg koble dette? http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=17357 har kjøpt en sånn og vil koble den sånn den kommer på når jeg starte bilen eller slår på tenninga. hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Kobler den til sigaretttenneren, regner med at den ikke får strøm når tenningen er av da..... Lenke til kommentar
Hi_lux Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 tenkte jeg ikke skulle koble til sig. tenneren Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Koble det i paralell med sigarettenner uttaket da, bare lodd på et par ledninger bak f.eks. Lenke til kommentar
Hi_lux Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 tenneren har strøm hele tiden, dvs. koblet direkte på batteriet. hva med tenningslåsen? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hvis du finner de rette punktene så skal det funke kjempebra det, fram med multimeteret Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 hvorfor ikke bare la den stå på hele tiden (ved å koble den på i sigarettenneren)? den trekker da ikke så mye strøm gjør den vell? skal litt til å tappe et 12V-bilbatteri da... (trekker radioen (hvis du har) strøm hele tiden, eller bare når tenningen er på? kan jo kobles der også) Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hmm... sigarettenner-uttaket har ikke spenning viss tenningen er avskrudd... men kan kanskje variere fra bil til bil det... Lenke til kommentar
Hi_lux Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 tenneren har strøm hele tiden, dvs. koblet direkte på batteriet. Har lagt opp ny da den gamle ikke funket. men jeg skal prøve på tenninga å hente strøm der fra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå