Gå til innhold

Gratis spill til t610 uten bruk av kabel, hvor?

Innos

Anbefalte innlegg

Har lasta end et par spill fra myt610.net, men de er nesten bare demoer, de som ikke er demoer suger jo! Har veldig lyst på et final fantasy lignende spill, vet det fins might and magic, men sikkert drit vamskelig å styre. I final fantasy tar du etter tur, hvis jeg finner et sånt spill trenger det ikke være gratis. Vil helst ikke kjøpe kabel eller blutetooth enda, venetr til pc kjøp, da får jeg et bedre og billigere adapter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har gjort det en god stund, alt jeg finner er sånne man må laste ned og overføre via kabel/blutettoth til mobilen, eller ting som egentlig koster penger.

Tenkte noen her visste om en side, eller blir jeg nødt til å kjøpe et bluetooth adapter? Noen som vet om en plass i stavanger området jeg kan få tak i en sånn utenom clas?

Lenke til kommentar

Mener du at jeg skal laste dem opp på f.eks home.no og gå innpå sia akkuratt som jeg ville gjort med ei wap side? Går det da? Eller finnes det en plass jeg kan uploade ting akkurat som med imgspot f.eks bare at jeg uploader ting på wap?

Og du som sa det var billigere på nett, det koster jo ca 150 emd frakt da. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Mener du at jeg skal laste dem opp på f.eks home.no og gå innpå sia akkuratt som jeg ville gjort med ei wap side? Går det da? Eller finnes det en plass jeg kan uploade ting akkurat som med imgspot f.eks bare at jeg uploader ting på wap?

Og du som sa det var billigere på nett, det koster jo ca 150 emd frakt da. :dontgetit:

Jepp, akkurat slik. Du bare velger fila i nettleseren, og velger last ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...