Innos Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Har lasta end et par spill fra myt610.net, men de er nesten bare demoer, de som ikke er demoer suger jo! Har veldig lyst på et final fantasy lignende spill, vet det fins might and magic, men sikkert drit vamskelig å styre. I final fantasy tar du etter tur, hvis jeg finner et sånt spill trenger det ikke være gratis. Vil helst ikke kjøpe kabel eller blutetooth enda, venetr til pc kjøp, da får jeg et bedre og billigere adapter. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Quest for alliance fra Medieplazza er bra. Kanskje litt kort, men bra og vanedannende. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 I følge denne sida fungerer ikke spillet for t610, men hvis det gjør det, vet du om en plass det er gratis? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Nope, det ser ikke ut som t610 støtter dette spillet. Synd, for det er superbra. Men det er vanskelig å få Mediaplazzaspill gratis. Gameloft har da mange gode spill som man lett kan få gratis. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Alle de spillene koster jo 3 dollar. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Alle de spillene koster jo 3 dollar. Søk litt på google du, så finner mange sider med gratis spill Lenke til kommentar
Innos Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Har gjort det en god stund, alt jeg finner er sånne man må laste ned og overføre via kabel/blutettoth til mobilen, eller ting som egentlig koster penger. Tenkte noen her visste om en side, eller blir jeg nødt til å kjøpe et bluetooth adapter? Noen som vet om en plass i stavanger området jeg kan få tak i en sånn utenom clas? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Du kan da laste dem ned, legge dem opp på sia di, og laste dem ned da Lenke til kommentar
Algron Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Har gjort det en god stund, alt jeg finner er sånne man må laste ned og overføre via kabel/blutettoth til mobilen, eller ting som egentlig koster penger. Tenkte noen her visste om en side, eller blir jeg nødt til å kjøpe et bluetooth adapter? Noen som vet om en plass i stavanger området jeg kan få tak i en sånn utenom clas? Det er mye billigere å kjøpe den på internett Lenke til kommentar
Innos Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Mener du at jeg skal laste dem opp på f.eks home.no og gå innpå sia akkuratt som jeg ville gjort med ei wap side? Går det da? Eller finnes det en plass jeg kan uploade ting akkurat som med imgspot f.eks bare at jeg uploader ting på wap? Og du som sa det var billigere på nett, det koster jo ca 150 emd frakt da. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Og du som sa det var billigere på nett, det koster jo ca 150 emd frakt da. Det er langt ifra så dyrt Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Mener du at jeg skal laste dem opp på f.eks home.no og gå innpå sia akkuratt som jeg ville gjort med ei wap side? Går det da? Eller finnes det en plass jeg kan uploade ting akkurat som med imgspot f.eks bare at jeg uploader ting på wap? Og du som sa det var billigere på nett, det koster jo ca 150 emd frakt da. Jepp, akkurat slik. Du bare velger fila i nettleseren, og velger last ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå