Gå til innhold

O hellige smørbrød...

Anbefalte innlegg

Jeg er overhodet ikke kristen, og har overhodet ingenting imot kristne heller, men jeg synes allikevel at dette blir litt sykt...

De fleste har vel sikkert fått med seg dette, men hva er deres meninger?

Jeg synes det er ganske morsomt at et 10 år gammelt smørbrød i det hele tatt kan selges. Og når du betaler SÅÅ mye for det, så bør du i hvert fall ikke finne på å SPISE det...

Noe sånt hadde vel bare vært mulig i USA... eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok ikke no slikt kunne skjedd i hvilket som helst land nei :shrug: Sykt er det i hvertfall!! :!:

Nå har jeg sett mange bilder av jomfru maria, greit nok at det så ut som en person kanskje, men var det noen andre av dere som så bilde av selveste jomfu maria der? :dontgetit:

Syke, syke amerikanere :!:

Lenke til kommentar
Jeg er overhodet ikke kristen, og har overhodet ingenting imot kristne heller, men jeg synes allikevel at dette blir litt sykt...

Jeg synes det er ganske morsomt at et 10 år gammelt smørbrød i det hele tatt kan selges. Og når du betaler SÅÅ mye for det, så bør du i hvert fall ikke finne på å SPISE det...

Hva har dette med kristne å gjøre?

Uansett... blir forsykt ja!! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hva har dette med kristne å gjøre?

Uansett... blir forsykt ja!! :thumbdown:

Jeg følte at jeg bare måtte presisere at jeg ikke har noe imot kriste, sånn at jeg slipper å få alle kristne her på forumet på nakken ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...