Πεισιθάνατος Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg er overhodet ikke kristen, og har overhodet ingenting imot kristne heller, men jeg synes allikevel at dette blir litt sykt... De fleste har vel sikkert fått med seg dette, men hva er deres meninger? Jeg synes det er ganske morsomt at et 10 år gammelt smørbrød i det hele tatt kan selges. Og når du betaler SÅÅ mye for det, så bør du i hvert fall ikke finne på å SPISE det... Noe sånt hadde vel bare vært mulig i USA... eller? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 "Fuck me!, fuck me right in the ear!" Det der blir bare for sykt! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Nå fikk jeg en god idè! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Det liknet jo faktisk litt på en person da. Men å betale for en brødskive er litt sykt ja. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 "Det blir 180 tusen kroner, vil du ha den med sennep på?" Nei, det er FOR sykt. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Tror nok ikke no slikt kunne skjedd i hvilket som helst land nei Sykt er det i hvertfall!! :!: Nå har jeg sett mange bilder av jomfru maria, greit nok at det så ut som en person kanskje, men var det noen andre av dere som så bilde av selveste jomfu maria der? Syke, syke amerikanere :!: Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Ehh humor ? Dessuten lignet det mer på Marilyn Monroe enn Jomfru Maria. Flyttes til søppel. Lenke til kommentar
Cerb Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Må si eg ble overrasket når jeg leste den artikkelen. For meg ser det faktisk ut som en person, dritstilig, om det er Jomfru Maria eller ei legger jeg meg neppe oppi Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Ehh humor ? Dessuten lignet det mer på Marilyn Monroe enn Jomfru Maria.Flyttes til søppel. Jeg lurte på om jeg skulle poste tråden på søppel i stedet for på humor, men jeg endte allikevel opp på humor... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Personen kunne heller kjøpt seg en bra bruktbil for den prisen Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg er overhodet ikke kristen, og har overhodet ingenting imot kristne heller, men jeg synes allikevel at dette blir litt sykt... De fleste har vel sikkert fått med seg dette, men hva er deres meninger? Jeg synes det er ganske morsomt at et 10 år gammelt smørbrød i det hele tatt kan selges. Og når du betaler SÅÅ mye for det, så bør du i hvert fall ikke finne på å SPISE det... Noe sånt hadde vel bare vært mulig i USA... eller? Hva har dette med kristne å gjøre? Uansett... blir forsykt ja!! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Jeg er overhodet ikke kristen, og har overhodet ingenting imot kristne heller, men jeg synes allikevel at dette blir litt sykt... De fleste har vel sikkert fått med seg dette, men hva er deres meninger? Jeg synes det er ganske morsomt at et 10 år gammelt smørbrød i det hele tatt kan selges. Og når du betaler SÅÅ mye for det, så bør du i hvert fall ikke finne på å SPISE det... Noe sånt hadde vel bare vært mulig i USA... eller? Hva har dette med kristne å gjøre? Uansett... blir forsykt ja!! Jeg følte at jeg bare måtte presisere at jeg ikke har noe imot kriste, sånn at jeg slipper å få alle kristne her på forumet på nakken Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg har et herpa video kamera som ved et mirakel fikk risset inn noe som ligner Jesus, dette har alltid gitt meg lykke.. anyone?? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Tror jeg skal ta en pizza å legge om på paprikaen så det ligner bondevik(hvilket som ikke er så vanskelig).... Så skal den ligge noen år i frysern.... Da blir jeg rik!!!! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) ser ikke en eprson der engang jeg edit: der så jeg det, hvis det er ansiktet? Vilel gledelig betalt 200.000 for et ansikt på en brødskive... Endret 28. november 2004 av chokke Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Hadde vært fett å spist den skiva der...da blir avføringen min hellig. Edit: Holy shit Endret 28. november 2004 av Zyklon Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Slik brødskive skal jeg lage også.. Hvis dere ser en del merkelig ting til salgs på qxl så er det bare meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå