Guffen Duck Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hvis jeg ikke instalerer noen drivere til musa så funker alt perfekt i Firefox. Alle spesial knappene untatt frem og tilbake fungerer ikke. Når jeg instalerer Setpoint 2.14 driverene så fungerer ikke frem og tilbake, men alle andre kanpper. Noen som har lignene problemer? Har netopp reinstalert systemet. Reinstalerte på grunn av dette. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Eh...så fram og tilbake funker uansett ikke? Kanskje en feil på musa? Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Map knappene manuelt om til Alt+pil da skal det nok fungere Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Map knappene manuelt om til Alt+pilda skal det nok fungere Knappene virker uten driver. Takker for tipset det skal jeg teste. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=335305 Her fant eg ut kossen eg kunne få det til å virke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå