Zlatzman Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hei, jeg har et MSI K8N Neo2 Platinum hovedkort, med onboard AC'97 audio. Problemet er at selv etter at jeg har installert AC'97 driverne finner ikke Windows lyd'kortet'. Problemet dukka opp i dag, etter at jeg skulle oppgradere nForce3 unified driver fra 5.03 til 5.10. Har senere avinstallert 5.10 igjen og gått tilbake til 5.03, men det er stadig ingen lyd. Er det noen som har noen ideer til hvordan jeg kan få windows til å finne lydkortet? Evt. hvordan jeg sørger for at ALLE driverne er helt borte før jeg installerer på nytt? Trenger lyden min! -Zlatzman Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 sjekk om det er aktivert i biosen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Den er aktivert den. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Problemet er løst. Andre rare ting skjedde også med PC-en, CoreCenter viste feil temp, fant ikke usb enheter osv. så jeg renska CMOS med jumper. Nå fungerer alt igjen. Takk for hjelpen El-Hadji, det var du som fikk meg til å tenke på BIOS. PS. Liverpool er sjef! -Zlatzman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå