Lacim Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Alt under 9/9 på testen de har på sesjonen er dårlig. Den er så simpel, jeg har ikke ord. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Aner ikke hva jeg fikk jeg... Noen måte man kan finne ut av det nå i etterkant? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Alt under 9/9 på testen de har på sesjonen er dårlig. Den er så simpel, jeg har ikke ord. Er jo omtrent like lett som en vanlig IQ test... Uansett ligger jo snittet på mellom 3 og 5 heh Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Skal altså på sesjon i morgen... Er det krise dersom jeg kommer litt sent? Vi snakker ikke mer enn 5-10 min, litt dumt med busser forstås. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hva med å ringe og spør? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Skal altså på sesjon i morgen... Er det krise dersom jeg kommer litt sent? Vi snakker ikke mer enn 5-10 min, litt dumt med busser forstås. Gjør ikke så veldig mye... men de blir som regel litt irritert. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Ingen som vet hvor jeg kan finne ut av resultatene? Edit: Fungerte dårlig å ringe inn dit. De som svarte visste ingenting. Endret 29. november 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 slapp sivil/mili. tjeneste jeg Hvordan? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Skal altså på sesjon i morgen... Er det krise dersom jeg kommer litt sent? Vi snakker ikke mer enn 5-10 min, litt dumt med busser forstås. Tid er ingen krise på sesjon. Det er sjelden du er borte i en dag med mer venting og *gjeeeeesp* enn sesjondagen. Høydepunktet kan kanskje være legesjekken om du liker at eldre menn med militære tendenser klemmer på deg. Ellers så kanskje du setter pris på kopp-skvettinga... Nei en herlig da. Kom 15min for sent da ... like greit. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Si meg, kan man få poeng etter hvilken holdning man har? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Skal altså på sesjon i morgen... Er det krise dersom jeg kommer litt sent? Vi snakker ikke mer enn 5-10 min, litt dumt med busser forstås. Jeg kom 30 min. for sent og ingen rynket på nesen en gang. Si meg, kan man få poeng etter hvilken holdning man har? Ja, sånn halveis, inne hos legen, mer eller mindre. Ikke hvilken holdning man har til militæret. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hmm... Vi får se hva jeg gjør, det er jo kanskje like greit å møte tidlig og bare bli ferdig tidlig. Er vel ikke krise å vente i 20-25 min heller, men helst skulle jeg sett at jeg kunne komme akkurat. Jaja. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 IKKKE SØK DEG TIL GARDEN. Vet ikke hva som går av den skyteglade "sim" men det er absolutt ikke morsomt i Garden. Nå var jeg riktignok ikke i samme kompani som ham, men hvite vanter og 20 blå går ikke sammen. Eneste fordelen jeg kommer på i farten med HMKG er at man er i Oslo, for de av oss som bor i hovedsstaden er jo det en fordel. Å stå fire timer og passe på en flaggstang fordi man ikke sov med våt bukse er IKKE det. Lenke til kommentar
sim Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 IKKKE SØK DEG TIL GARDEN. Vet ikke hva som går av den skyteglade "sim" men det er absolutt ikke morsomt i Garden. Nå var jeg riktignok ikke i samme kompani som ham, men hvite vanter og 20 blå går ikke sammen. Eneste fordelen jeg kommer på i farten med HMKG er at man er i Oslo, for de av oss som bor i hovedsstaden er jo det en fordel. Å stå fire timer og passe på en flaggstang fordi man ikke sov med våt bukse er IKKE det. Hahah. Gøy Til tider er det kjipt. Men hvor er det ikke det ? Opplevelsen av førstegangstjenesten er hva du selv gjør den til. Vi har forresten julevakt i år. Gleder meg til en annerledes jul i kongens klær Alt for HM Kongen og fedrelandet! ;D Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Hvor lang tid tar sesjonen? Skal rekke en båt om ettermiddagen. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Vi hadde også julevakt, og å våkne opp juleaften kl. 0330 og spasere rundt på en slafsete, nedsnødd festning er lite "festlig". Og var jo pån igjen neste dag. Mot slutten går det jo sport i å *mhmhmh* på post, noen erfaringer med det foreløpig? Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 ^Th0mas^ Det varierer. Er du heldig blir du jo sendt hjem tidlig med stempelet "tjenesteudyktig". Jeg vil gjette maks to-tida, men dette blir gjetning. Lenke til kommentar
sim Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ingen *mhmmhmh* på post. Iallefall ikke enda. Litt kaldt fortsatt vil jeg tro. Helvette. Det er jo selvmord å dra lillemann fram i kulden. Lenge siden du var inne Cybbe ? Hvilket kompani ? Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 KP4. Frem til i juni. Ta tiden til hjelp, så går ting mer og mer useriøst for seg. Så blir det nok konkurranse om diverse ting på post etterhvert.. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Sesjon er no piss... bare sitte og vente hele dagen på at du skal bli "klassifisert" til noe du kanskje ikke selv ønsker. Jeg mener det er brudd på grunnleggende menneskerettigheter (og da mener jeg hele vernepliktsordningen, ikke bare sesjon ). Var selv i militæret på Setermoen, og skal innrømme at det var ikke så veldig fælt der (kavalerileiren der er etter min mening det slappeste stedet du kan havne i militæret), men jeg hadde egentlig tenkt å begynne studiene mine det året. Så det var vel nesten et år bortkastet på noe jeg ikke hadde tenkt å gjøre. Å, men jeg glemte jo nesten alle de kjekke tingene jeg lærte der som kan være nyttige i hverdagslivet: Tenk så høyt opp i arbeidssøkerkøen du stiller hvis du skriver i CV'en din at du kan demontere en AG-3 (nå bytter de vel den ut i år tror jeg) på mindre enn 30 sekunder... eller tenk så mange jobber du kan få med M-113-lappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå