Velmont Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Hm, ja. Etter suksessen med russekroplakaten så tenkte eg at eg kanskje skulle vise russekortet mitt óg. No er eg meir fornøyd med disse enn det eg var med plakaten, men kan vel likevel sjå om nokon har noko å sei på den. .. Redigert; Fekk inn eit større bilete: Endret 28. november 2004 av Velmont Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Det så fint ut, men det ble veldig mye tekst pressa sammen på veldig liten plass, noe som gjorde at det ikke ble så fint likevel. Litt mer kontrast mellom BG og tekst gjør vel heller ikke noe Det andre var bra, fin grafikk. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Hm, det er for- og bakside altså Mykje tekst. Ja. Eg veit. Hmm.. Men det er litt av sjarmen med å lage eiget - at du kan putte inn kva du vil Men eg veit liksom ikkje kva eg kan ta vekk. -- Hmm.. Meir kontrast.. Det skal ut på papir, så eg trur kontrasten ikkje blir eit problem. Dessutan er ein del av teksten 100% kvit, - og dermed så kontrastfyllt den kan vere Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hm, det er for- og bakside altså Fullstendig klar over det. Kunne være interessant å se en større versjon av det. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Så stilig ut dette Så deg foressten i avisen i dag Og må si meg ganske enig, spessielt det med julebrus i oktober Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Så stilig ut dette Så deg foressten i avisen i dag Og må si meg ganske enig, spessielt det med julebrus i oktober Hihihihi, så koseleg! - Eg hadde ikkje barbera meg, så eg såg litt lassis ut, - men så plar eg å gløyme og barbere meg óg då - så det er jo ganske representativt. Tøft at du faktisk huska namnet mitt osv óg Eg skal gje de ein større versjon imorgon Mr.Berg - men no MÅ eg sove! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Så stilig ut dette Så deg foressten i avisen i dag Og må si meg ganske enig, spessielt det med julebrus i oktober Hihihihi, så koseleg! - Eg hadde ikkje barbera meg, så eg såg litt lassis ut, - men så plar eg å gløyme og barbere meg óg då - så det er jo ganske representativt. Tøft at du faktisk huska namnet mitt osv óg Eg skal gje de ein større versjon imorgon Mr.Berg - men no MÅ eg sove! Er ikke en som glemmer navn jeg Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Kan seie at eg har lagt ut det store bildet no. Endret 28. november 2004 av Velmont Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Veldig kult russekort, ble kanskje litt mye tekst klemt sammen... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Veldig kult russekort, ble kanskje litt mye tekst klemt sammen... Enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå