Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg kommer rett og slett ikke inn på www.nrk.no på hjemmepc'en min. Hvis jeg forsøker å åpne siden med Internet Explorer står det "Siden kan ikke vises". Med Opera står det bare "Nettverksproblem", og med Firefox kommer meldingen "This document contains no data" opp. Noen som har peiling på hva som kan være årsaken? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Er veldig treig her. Er nok pga. IQ-testen, og pågangen den medfører. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ja, sikkert pga IQ-testen. Veldig tregt. Lenke til kommentar
Raper Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Kom inn men det gikk litt tregt ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Tviler på at det er på grunn av IQ-testen, for jeg har faktisk ikke kommet inn på nrk.no i det hele tatt i løpet av den siste måneden... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Har kommet inn på nrk.no for ikke så lenge side men akkurat nå så ser det ut som det er veldig stor pågang og det er nok fordi IQ testen ja. Edit: ta å vent litt å prøv senere eller drøy det helt til imorra å sjekk om du kommer inn da. Endret 27. november 2004 av ToxicMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå