Gå til innhold

Hva er ditt advarsels-nivå?

MountainRivera

Hvor ligger du?  

388 stemmer

1. 1. Hvor ligger du?

• 0%
      250
    • 10%
      71
    • 20%
      35
    • 30%
      7
    • 40%
      7
    • 50%
      5
    • 60%
      2
    • 70%
      3
    • 80%
      1
    • 90%
      2
    • 100+% (kastet ut, så returnert)
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10%.

Forresten, hva skjer hvis man får sånne småting over en lengre periode og ender opp med 100%? Når man egentlig ikke har gjort noe grusomt.

Dette er også svar til "andesam"

Hvis en bruker har en avatar på noen få kb for mye (opp til 20-25) sender vi bare en PM. Men en avatar på over 50kb viser at brukeren ikke bare har gjort en feil, men har blåst i å følge retningslinjene, eller rett og slett ikke giddet å lest de. Man har faktisk forpliktet seg til å lese retningslinjene, og svarer "ja" på at man har godtatt og forstått de når man melder seg inn. På mange måter er det også meningsløst å få en advarsel på at man kan få en advarsel. Advarselsgrafen er et slags varslesystem, som lagrer "varslene" slik at andre moderatorer kan se hva brukeren har fått advarsel for tidligere. På den måten unngår man at en bruker får PM fra flere moderatorer om den samme tingen, samt at det er lettere å avgjøre hva som skal gjøres, om man ser om brukeren har fått advarsel for samme type feil tidligere.

Men vi er ikke så slemme som mange vil ha det til. Hvis man når 100% for en rekke småting, vil vi normalt senke advarselsgrafen på grunnlag av de minst alvorlige advarslene. Hvis f.eks fire advarsler er for småting, vil man få senket advarselsgrafen til 60% fremfor å bli midlertidig utestengt. Men unntaket er om alle de andre advarslene er for for eksempel personhets av en viss alvorlighetsgrad. Da vil man vurdere å gi personen noe sånt som en måneds "ferie" fra forumet.

Lenke til kommentar
"Afseth": jeg fikk økt advarsel for å ha en avatar på 14kb...

Ordnet nå. For en tid tilbake ga noen moderatorer advarsel for store avatarer, andre ikke. Denne praksisen er nå endret, slik at litt for store avatarer ikke gir advarsel. Vi fjerner heller avataren og ber brukeren legge inn en som følger retningslinjene.

Lenke til kommentar
Hadde en avatar som var 8 kb stor en gang. Fikk 10% warn bare av det.

Nå var den ikke 8KB da, men 62KB. Det er mer enn 10 ganger tillatt størrelse, og da er en advarsel på sin plass. Det er ikke så vanskelig å lese retningslinjene.

Og ja... jeg synes det kan forsvares at jeg kommer med denne personlige informasjonen i denne tråden, da du kommer med feilaktige påstander... enten fordi du har glemt fakta, eller ønsker å sverte forumet.

Det kan godt hende, men det har skjedd flere ganger for jeg skjønte ikke helt det der før.

EDIT: Ok, jeg skal gi meg på den. Men det med å bli banna bare på grunn av at jeg spurte etter CS cheat DET glemmer jeg aldri!! Skulle ønske jeg huska hva han het som banna meg.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...