Gå til innhold

Hva er ditt advarsels-nivå?

MountainRivera

Hvor ligger du?  

388 stemmer

1. 1. Hvor ligger du?

• 0%
      250
    • 10%
      71
    • 20%
      35
    • 30%
      7
    • 40%
      7
    • 50%
      5
    • 60%
      2
    • 70%
      3
    • 80%
      1
    • 90%
      2
    • 100+% (kastet ut, så returnert)
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har 30%...

10% for å starte tidenes største quote-party

10% for å vise bilde av en død og råtten katt i en kjæledyrtråd

10% for å spørre enden om jeg kan få advarsel

HEY! Er det det quote-partyet jeg fikk warning fra? :)

EDIT: YES IT IS!

Verdens feteste party! :w00t: Golfbag og jeg (c_u_m8 før i tiden) var selve essensen av festen!

Til alle n00bsa som gikk glipp av festen:

http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=126777&st=380

:cool:

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar

Jeg har 40% warn nå :) Ble banna fra forumet en gang fordi jeg spurte etter CS cheats da :hrm: Det syns jeg egentlig var litt å ta i.

EDIT: Og det er greit at dette er norges største HW forum, men dere trenger ikke ta det SÅÅ seriøst! Går ikke ann å si et ord feil før man får warn og det som er :no: F.eks. Slik som jeg sa ... å banne meg bare pga at jeg spurte etter CS cheats. Hadde en avatar som var 8 kb stor en gang. Fikk 10% warn bare av det.

TEIT!!

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Hadde en avatar som var 8 kb stor en gang. Fikk 10% warn bare av det.

Nå var den ikke 8KB da, men 62KB. Det er mer enn 10 ganger tillatt størrelse, og da er en advarsel på sin plass. Det er ikke så vanskelig å lese retningslinjene.

Og ja... jeg synes det kan forsvares at jeg kommer med denne personlige informasjonen i denne tråden, da du kommer med feilaktige påstander... enten fordi du har glemt fakta, eller ønsker å sverte forumet.

Lenke til kommentar

20%

syntes det burde holde med en pm som advarsel hvis man har for stor avatar... Virker litt som om moderatorene vil ha folk vekk herfra når man får økt advarsel for det. Er jo ikke alle som gjør det bevisst.

De resterende 10 prosentene fortjente jeg vel.. "oppfordring" til piratkopiering eller noe sånn :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...