Gå til innhold

Hva er ditt advarsels-nivå?


MountainRivera

Hvor ligger du?  

388 stemmer

  1. 1. Hvor ligger du?

    • 0%
      250
    • 10%
      71
    • 20%
      35
    • 30%
      7
    • 40%
      7
    • 50%
      5
    • 60%
      2
    • 70%
      3
    • 80%
      1
    • 90%
      2
    • 100+% (kastet ut, så returnert)
      6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen ganger får jeg den følelsen at hw.no og tyskland (1933 - 1945) hadde samme "moderator"

Fordi vi hiver ut folk vi ikke liker å ha på forumet? Ja, det er jo nesten verre enn å ta livet av 6 millioner mennesker.

Jeg må si at det finnes mange Hyggelige Moderatorer/adminer også, ikke alle er slemme. :)

Lenke til kommentar
Noen ganger får jeg den følelsen at hw.no og tyskland (1933 - 1945) hadde samme "moderator"

Fordi vi hiver ut folk vi ikke liker å ha på forumet?* Ja, det er jo nesten verre enn å ta livet av 6 millioner mennesker.

 

Edit: * og gir duster opptil ti sjanser til å ta seg sammen.

Fordi, særlig du, stenger en post så fort du ser et ubetydelig regelbrudd, som f.eks den idiotiske 3-ords regelen!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ja, Hitler var ikke særlig nådig når det kom til tre-ords-regelen, gitt.

Rett og slett et gullkorn.

 

 

:!:

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Fordi, særlig du, stenger en post så fort du ser et ubetydelig regelbrudd, som f.eks den idiotiske 3-ords regelen!

Den "idiotiske" tre ords-regelen er diskutert ett annet sted, og ett flertall av brukerne var enige i at den var ett gode, da vi slipper at late brukere ikke gidder å finne på mer enn ett eller to ord i emnetittelen. Det finnes ikke noe mer irriterende enn å måtte klikke seg inn på ett titalls poster for å finne ut hva den handler om, når vi kunne skummet fort over listen for å se om det var noe av interesse. Det er da ikke SÅ vanskelig å ha IQ og fantasi nok til å finne på en bedre emnetittel enn "Hjelp meg"?

 

EDIT : Uten å nevne navn, så er for øvrig de aller fleste brukere med 0% advarsel positivt innstilt til denne og forumets øvrige regler... lurer på hvorfor.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

seriøst har noen vært på no.playstation.com sine support forum, var bare en av de 20 postene der som ikke hadde overskrft "HJÆÆÆææÆÆÆLpppp!!!!!"

fikk ølselsen av å sitte sammenmed 19 skrubbsultne unger som ropte etter mat :p

 

vil gjerne gi en hyllest til modeatorene som gjør dette til det beste fourmet i verden :w00t:

Lenke til kommentar
seriøst har noen vært på no.playstation.com sine support forum, var bare en av de 20 postene der som ikke hadde overskrft "HJÆÆÆææÆÆÆLpppp!!!!!"

fikk ølselsen av å sitte sammenmed 19 skrubbsultne unger som ropte etter mat :p

 

vil gjerne gi en hyllest til modeatorene som gjør dette til det beste fourmet i verden :w00t:

På enkelte forum virker det som de overhodet ikke har regler eller moderatorer. All hyllest til hw-forumet og deres moderatorer! :woot:

 

Uten dere hadde forumet sett anderledes ut...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...