olais Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Har satt Mozilla FireFox som standard webbrowser, men hvordan i huleste får jeg satt tilbake Internet Explorer som standard webbrowser??? Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 verktøy og alternativer for internett og programmer og se der nederst Lenke til kommentar
olais Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Ja, jeg vet det, og har allerede satt en hake der, men det hjelper ikke. Når jeg klikker på en link i mailen foreksempel, ..før noen webbrowser i det heletatt er startet, er det fortsatt FireFox som kommer fram....... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hmm, off-topic men... Hvorfor i helsikke skal du sette IE til standard igjen? Lenke til kommentar
olais Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Det er ikke jeg , men en annen. Jeg har FireFox som standard. Ingen som har peiling ? Edit: Det virket tilslutt,.. men først etter gjentagne ganger med restarting av IE. Endret 27. november 2004 av olais Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå