Wobokel Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Bare lurte på om det var noen her som hadde spilt "Skatten på Sjørøverøya"? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Nei! Hvordan spill er det egentlig? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Nei! Hvordan spill er det egentlig? Barnespill? Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Spillet er bassert på en bok av Robert Louis Stevenson's. Skatten på Sjørøverøya er verden fremsta eventyrhistorie som blir levendegjort på pc. Det er et animert, interaktivt, sakkende eventyrbok, pluss 4 komålette spill.(står det på coveret og jeg er vel enig) Brukte masse tid på de spillene når jeg var 7 år. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Skatten på sjørøverøya er gøy Endret 28. november 2004 av Wobokel Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 M-m, ja masse spenning og gøy .. ehh NEI Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GULVEX9f Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg har spilt det... Har det fremdeles ett eller annet sted i huset, men vet ikke hvor... Artig det ja Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg har spilt det... Har det fremdeles ett eller annet sted i huset, men vet ikke hvor... Artig det ja Ja, det var artig. Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Tror kanskje jeg har spilte det i mine barndoms dager ja! hvis det er riktig spill da.. Edit: kunne spille det i timesvis, igjen og igjen og igjen! Endret 28. januar 2005 av Sloth_lien Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Tror kanskje jeg har spilte det i mine barndoms dager ja! hvis det er riktig spill da.. Edit: kunne spille det i timesvis, igjen og igjen og igjen! akkurat det samme med meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå