Gå til innhold

Er det verdt prishoppet for lav latency?

Katana-Bob

Anbefalte innlegg

skal ha ram til nytt 939 system med athlon64, og jeg skal bruke den til spilling.

SKAL IKKE OVERKLOKKE

har hørt at athlon64 liker lave latency, men er det egentlig verdt å svi av en tusing mer for det, spesielt siden jeg ikke skal klokke?

Endret av Katana-Bob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nei...lav latency gir høyere ytelse...men, om man heller bruker en tusing ekstra på skjermkortet så får man mye høyere ytelse!

ikke for å være irriterende nøyaktig, men en tusing står på spill så, når du sier høyere ytelse, er det liksom snakk om 3% bedre ytelse, eller vil du faktisk merke det i spill som half-life 2, når det gjelder latency altså.

Endret av Katana-Bob
Lenke til kommentar

Mener at det ikke har spesielt for seg, har selv brikker som koster litt, dvs noen xms corsair som koster litt over snittet, og jeg kan vel ikke si at jeg merker noe særlig forskjell på de kontra mine gamle billige twinmos, bortsett for i tester ol, og da spørs det om du merker noe til det i praksis, og hvis man drar'n litt langt og sier at det dreier seg om en 3-4%, så er det ikke rare greine.

Men har du mye penger, og like fancy heatspreds og fin innpakning , ja da må man bare trå til :)

Endret av slimboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...