Katana-Bob Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) skal ha ram til nytt 939 system med athlon64, og jeg skal bruke den til spilling. SKAL IKKE OVERKLOKKE har hørt at athlon64 liker lave latency, men er det egentlig verdt å svi av en tusing mer for det, spesielt siden jeg ikke skal klokke? Endret 27. november 2004 av Katana-Bob Lenke til kommentar
Musty Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 hvilke brikker står det mellom? Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Nei, JEG tror ikke det er verdt hvis du ikke skal klokke. Lenke til kommentar
Katana-Bob Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 det er jo PQI/PMI/OCZ med sine lave timings mot corsair value/andre corsair brikker/kingston har hørt mange ymse ting om twinmos så jeg tok ikke det med Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 om ikke du skal klokke så er det vel egentlig ikke verdt hoppet... Lenke til kommentar
Katana-Bob Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 så alt det der om at athlon64 er "glad" i lav latency, er bare tull med mindre jeg skal klokke? i så fall sparer jeg en tusenlapp! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 nei...lav latency gir høyere ytelse...men, om man heller bruker en tusing ekstra på skjermkortet så får man mye høyere ytelse! Lenke til kommentar
Katana-Bob Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 (endret) nei...lav latency gir høyere ytelse...men, om man heller bruker en tusing ekstra på skjermkortet så får man mye høyere ytelse! ikke for å være irriterende nøyaktig, men en tusing står på spill så, når du sier høyere ytelse, er det liksom snakk om 3% bedre ytelse, eller vil du faktisk merke det i spill som half-life 2, når det gjelder latency altså. Endret 27. november 2004 av Katana-Bob Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 jeg gidder ikke søke etter tester akkurat nu, men jeg vil tro at det ikke er så veldig merkbart! Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Mener at det ikke har spesielt for seg, har selv brikker som koster litt, dvs noen xms corsair som koster litt over snittet, og jeg kan vel ikke si at jeg merker noe særlig forskjell på de kontra mine gamle billige twinmos, bortsett for i tester ol, og da spørs det om du merker noe til det i praksis, og hvis man drar'n litt langt og sier at det dreier seg om en 3-4%, så er det ikke rare greine. Men har du mye penger, og like fancy heatspreds og fin innpakning , ja da må man bare trå til Endret 27. november 2004 av slimboy Lenke til kommentar
Katana-Bob Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 konge! da kan jeg slå av en tusenlapp på pc-bygget. takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå