ehs5 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Spiller du Hardware: Online Arenas? Hvilket nick bruker du? Hadde vært gøy å se noen herifra! Jeg spiller en del, bruker nicket "CommanderCow" Jeg har uheldigvis ikke headset. Endret 27. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg fikk det jo gratis med den derre nye central station cden... men det var liksom bare 200 andree folk online så jeg regna med at det spellet er rimelig dødt.. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Har registrert meg på www.playstation.com og venter bare på startpakken.. Dette spillet skulle vist følge med... Er det bra? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Jeg fikk det også med central station. Finner da alltid en server jeg kan spille på med en del folk. Er ikke dødd ut skjønner du. Prebo: Grisefett. Endret 27. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Spelte det endelig litt idag.... ikke særlig dypt spell må jeg si... men enkel morro en gang iblandt. Bare ett spørsmål; Er det noen andre her som bruker tårnet separat? På de fire gamesene jeg har spelt på så har jeg bare møtt 2-3 andre som bruker tårnet istedenfor å snu hele tænksen! Det gir meg en massiv fordel. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Jeg bruker turreten separat. Stor fordel ja. Virker som at det ikk er mange som har oppdaget det i options menyen.... Tips: Kjør rundt i sirkler rundt motstanderen mens du har turreten i en 90 graders vinkel iforhold til bilen. Motstanderen har ikke en sjans hvis han også prøver å kjøre i sirkler rundt deg. (Så lenge han ikke bruker turreten separat han også) Edit: Bruker du det samme nicket som her ZlummGlumm? Endret 28. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
neb Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 mange som fikk det gratis ! Meg inkludert.. Kjøpte meg nettverksadapter 1 uke før ofesiell release.. Syns egentlig hele online systemet til sony suger hardt! men måtte jo så klart teste spillet! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Ka er Hardware: Online Arenas?, eit bilspill? Og ka er det spillet handlar om ka er det du skal gjere? Endret 28. november 2004 av zefler Lenke til kommentar
neb Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Ka er Hardware: Online Arenas?, eit bilspill? Og ka er det spillet handlar om ka er det du skal gjere? kort fortalt: du kan kjøre tanks, buggys o.l. du finner våpner rundt omkring, rakketer, plasma rakketer osv. å målet er å smadre motstandern. Enkelt og greit! Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ka er Hardware: Online Arenas?, eit bilspill? Og ka er det spillet handlar om ka er det du skal gjere? Twisted Metal med Tanks... veldig digg å spelle når man bare vil smadre ting dit: Bruker du det samme nicket som her ZlummGlumm? ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå