Gå til innhold

Inspirasjon I Flash

Anbefalte innlegg

I Html og Css delen av webdesign så går det jo ann å få fram kildekode i en nettside, kun for inspirasjon.

Åja, dt er slik de tabellene er bygd opp. Åja, de variablene trenger man da ikke. osv osv osv..

Men dette er jo et lite problem i flash, ettersom på nettsteder så er dt jo en swf.fil som er og kjører. Jeg har lest tonnevis av tuts til flash. Men synes det er sykt vanskelig å lage en bevegende mouseover til en knapp.

Er det i det hele tatt mulig å lære seg flash på andre måter enn :

Lære-Cd ( Har det )

Tutorials ( Har lest en del )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke helt sikker på hvilke andre det finnes..?

Som sagt, det som finnes på websider er .swf-filer, mens koden ligger i .fla-fila, som ikke er publisert..

En annen ting kan være bøker, fant en Flash-bok på datarommet på skolen her om dagen, regner med det vil være mulig å lære litt i slike bøker.. Litt om actionsscripting osv..

Flashkurs finnes vel også kanskje, men det koster vel en del (tok InDesign og Photoshop-kurs, 12 timer per kurs, 14.000 kroner kosta det til sammen (fikk det av skolen, dog))..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Er vel viktig med papirer ja. Forresten, nå som vi er på saken, så slipper jeg å lage ny tråd. Her er den posten jeg skulle poste :

Noen som har mulige navn til en trio som skal sette sammen en side. Det skal på en måte ikke beskrive innholdet. Siden der er det nok fyllbilder allikevel. ( Ikke fjortisfyll :p )

Men hadde på en måte tenkt oss et navn (engelsk) som betyr noe med stil eller klasse og noe i den duren.

Har sjekket mange navn. Fks som : Elegance.com, Deluxe.com osv osv med mange slags vri og bytting av bokstaver, ( Eleganze...) Men de er alle tatt. Navnet skal også være fengende, slik at folk kan huske det. Og ikke glemme det.

Noen som har noe å bidra med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...