Gjest medlem-16183 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Har et problem med dc++ jeg kan bare connecte til et fåtall av hubber og når jeg er connected får jeg 0 søk tilbake... Er det ruteren netopia 3351 som må konfigureres riktig først? Lenke til kommentar
las^se Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg har samme router, men sliter med lav nedlasting i azureus (bittorrent)... Skjedde etter siste firmware-oppgradering.... relativt.net er jo nedlagt, så det er vanskelig å finne info om emne... her i forumet står det kun henvisninger til den siden... Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 fungerte DC++ med det samme du ble online for første gang? Lenke til kommentar
las^se Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ja. bruker du aktive eller passive? Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Active og nå ser det ut som om jeg fiksa det. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Active og nå ser det ut som om jeg fiksa det. hva gjorde du? sliter med samme problemet! Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Mener og ha lest om ett "bug" i den siste versjonen av dc++... Jeg installerte en litt eldre versjon, og etter det funker alt glimrende her Edit: Innlegg nr 200 Endret 27. november 2004 av Elwiz Lenke til kommentar
Muvule Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Får å bli aktive i DC så må dere logge dere inn i ruteren og leggge inn en NAT oppføring. Dette finner dere under Quick menus -->NAT. Legg inn porten dere ønsker dc skal gå på så interne adressen til maskinen som kal ha porten inn til seg. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 *Offtopic* Noen som har/husker administrator-passordet til ngt routerene (4542)? har P+brukernavn+10000 passordet, men er det noen som har det nye passordet til ngt routerene som har ngt som brukernavn ? Logget meg inn med brukernavn/passord fra relativt.net men nå som den siden er nedlagt så har jeg ikke passordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå