Gå til innhold

MIST eller WaterChill

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å anskaffe meg vannkjøling og lurer på en del ting.

Har tenkt å bruke rundt 2000 ++ så jeg lurer på hvilke vannkjølingsett som er best

WaterChill

komplett.no's vannkjølingssett

Eller MIST

Microplex's vannkjølingsett

Dette er da bare alternetiver ^^ og hvis folk har noen andre vannkjølingssett tar jeg imot innspill med stor takk :D (Samma hvilken Webshop, er tillitsfull ;))

Er det verdt å gå opp et par hundre kr for et bedre sett, vil dette gi bedre pris/ytelse?

Et par spørsmål til slutt:

Er det vanskelig å montere? (Aldri montert et vannkjølingssett før)

Er det verdt det?

Passer det i kabinettet mitt ??(Kabinettet mitt)

På forhånd takk, MortenGj

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vil nok tro at waterchill settet er best. har hørt mye bra om antartica blokken, den skal visst være god :yes: . MIST settet er nok ganske stille, bare du sette pumpa på noe vibrasjonsdempende materiale. vil nok også tro at mist settet et enklere å montere for nybegynnere og dessuten sparer du noen hundrelapper til cola.

det finnes luftkjøling som er oppimot mist settet, da tenker jeg på (en ganske så bråkete versjon) en ThermalRight XP-120 med en 120mm Delta vifte på, eller en stille versjon med en stille papst vifte på.

Lenke til kommentar

har selv mist-settet, og er såklart fornøyd :p

det var første gangen jeg monterte vannkjøling, og det gikk smertefritt (takket være manualen).

medfølgende vibrasjonsisolerende feste til pumpen, samt en svært stillegående vifte, gjør dette settet nærmest lydløst. ytelsen er kanskje ikke den beste, men det er verd pengene synes jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...