k3rm0r Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 gir bort ca en 200++ cd cover. dette er kom og hent, kjører du forbi Dovre, så si ifra. så skal eg ordne så du kan komme å hente så mange du vil dette er cover som faktisk er helt i orden, Lenke til kommentar
T-Bomb Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hei !! var litt interesant det derre der, men synes ikke jeg kan bare får de gratis.. :S Men visst jeg får 200 CD cover av deg, kan du få 350 Cd cover av meg, 2% av de er ødelagt så at du får fler er vel bare rettferdig... Men i allefall LYKKE TIL - med å bli kvitt de Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 but why? koffer girdude bort? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 but why? koffer girdude bort? Fordi han ikke trenger de? Kanskje han har drevet innsamlingsaksjon til trengende, og nå har han kommet til steget der han skal finne nevnte trengende?? Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 but why? koffer girdude bort? Fordi sitte med 200+ cd cover som eg ikke bruker tar bare opp plass, og siden de ikke er verdt en dritt så hvorfor ikke bare gi dem bort.. Dere trenger ikke ta alle 200, men bare så mange dere trenger, vist eg skal sende til dere, må dere betale meg det eg må betale for å få sendt de.. Lenke til kommentar
T-Bomb Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg gir mine bort da de bare er til plage og jeg bruker dem ikke, så tar de innmari mye plass.. Har merker som: Acer, MMore, Rimax, Basf, Sony, Kodak, Fujifilm, Traxdata, TDK, Dysan, Maxell, Microsoft, Pioneer, Verbatim, Nomark og mange mange fler... Så løøp og kj.... Fååå.. Lenke til kommentar
Skarphedin Olsen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hva med å finne en søppelkontainer merket for forskjellig avfall, lokalisere hvor det står "plastikk", og la det gå til gjenvinning..? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Kan sikkert legges inn her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=289077 Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg