Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Whitebox CL1557 Trenger ny pc, og med tanke på skolearbeid og slikt må jeg nok ha en bærbar. Har sett litt på denne, hva tror dere? Er det en god pc, av bra kvalitet? Ser at det er Aopen som lager de, mener at det er ett bra merke? Eneste endringen jeg kommer til å legge til er en 60GB hardisk 7200RPM. Takker for svar Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ytelse/pris så er det ingenting å si på det... men, om du søker litt på whitebox på forumet så finner du nok av folk som er skeptisk...(du kan eventuelt sjekke ut netshop sitt tilbud på samme maskin)... ...har også sett noen som klager litt på kvaliteten på maskinen...men sånn er det med de fleste ting det selges mye av da! Lenke til kommentar
Mandible Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Billig maskin, elendig leverandør. Bestilte en CL56 fra dem i juni, fikk den en måned etter og måtte returnere den da den ble levert med engelsk tastatur og uten cd-brenner. I dag, nesten fem måneder sliter jeg fortsatt med å refusert pengene mine. Det er svært vanskelig å få kontakt med kundeservice både via epost og telefon. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Ser at psdata har samme pc til 2k dyrere, men psdata er en seriøs forhandler. Er det verdt 2 lapper til? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Du får bedre service hos PSdata. Jeg hadde hvertfall betalt litt ekstra for god service. Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ser at psdata har samme pc til 2k dyrere, men psdata er en seriøs forhandler. Er det verdt 2 lapper til? Tåler du å muligens måtte vente i noen uker, for så å få vite at dem ikke har delene inne, og deretter bli spurt om å oppgradere? Dermed blir prisforskjellen mindre, men du sitter med fetere data. Eller ikke oppgradere og muligens vente 1mnd før du får den. Det var da en mulig fra Whitebox Fra ps: Et par dagers levering om den er på lager. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ring til whitebox, spør konkret når du vil få den, inngå en avtale om levering. jeg hadde ikke betalt 2k ekstra for samme maskin når den i utgangspunktet er så billig Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 vel, jeg sliter med whitebox. har en laptope der ifra en cl 1557 som det bare har vært problemer med. nå så klare de ikke å gi den tilbake eller.no (har venta siden 3.11) på at de skal finne ut hva de skal gjøre.. har sendt brev til de og forbrukerrådet brevet styr unna.. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Lover ikke bra dette.... Sånn eg har forstått det er pc'en den samme hos alle de forskjellige merkene, som Tundra og whitebox, den eneste forskjellen ligger i service. Litt synd når ett firma oppfører seg slikt, all den dårlige reklamen koster de penger, men vet framdeles ikke om jeg skal kjøpe den hos de eller ikke. Er tross alt 2000kr å spare... Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Lover ikke bra dette....Sånn eg har forstått det er pc'en den samme hos alle de forskjellige merkene, som Tundra og whitebox, den eneste forskjellen ligger i service. Litt synd når ett firma oppfører seg slikt, all den dårlige reklamen koster de penger, men vet framdeles ikke om jeg skal kjøpe den hos de eller ikke. Er tross alt 2000kr å spare... nei,, det er ikke så mye forskjell da.. eks dersom du tar den cl1557 ifra whitebox og setter den saken som netshop har,, men de samme delene eks oppgradere den whiteboxs sin hd til 80 gb osv så er det bare ca 800 kr i forskjell og dersom du ser at whitbox tar betaling for både sending med ekspress pakker og at de skal ha "Ønskes utførsel av varer og mva skjema fylt ut tar vi et gebyr på kr 500 for dette." ehh hel hva de skal fylle ut er vel bare ordren og det er da samtidig din ganranti lapp så den må du ha. vel, det er ikke mange som har vært så heldig når de har handlet hos whitebox. men de er vel kanskje litt billigere.. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Whitebox sin cl1557 basic vil komme på rundt 10800 ferdig levert, samme pc fra netshop vil koste rundt 12300 +porto, så det er nok litt å spare.... Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Men garantien står jo under pc-prisen, skjønner egentlig ikke helt med det ekstra gebyret: Ønskes utførsel av varer og mva skjema fylt ut tar vi et gebyr på kr 500 for dette." Noen som vet? Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Whitebox sin cl1557 basic vil komme på rundt 10800 ferdig levert, samme pc fra netshop vil koste rundt 12300 +porto, så det er nok litt å spare.... nei det er ikke de samme delene i den.. eks den ifra whitebox har 60 gb hd og den ifra netshop har 80 gb osv.. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Whitebox sin cl1557 basic vil komme på rundt 10800 ferdig levert, samme pc fra netshop vil koste rundt 12300 +porto, så det er nok litt å spare.... nei det er ikke de samme delene i den.. eks den ifra whitebox har 60 gb hd og den ifra netshop har 80 gb osv.. sorry, refererte til psdata Men hvis det blir bærbar blir det nok en whitebox. Det haster ikke, så har ikke noe imot å vente.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå