sdasdsad Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Lyden fra tv-kortet på radeon 9800 pro aiw forsvant plutselig. Har sjekket over alle instillinger nøye og reinstallert ATI Multimedia Center. Noen som har no forslag på hvordan jeg kan fixe om det da ikke er skjedd no feil i hardwaren.?? Lyden er koblet i line-in på det integrerte lydkortet. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Prøv å installere drivere på nytt. Noe lignende har skjedd meg også, riktignok med et eldre AIW kort. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Funka dårlig det. Kan det være at tv-tuneren er ødelagt? av feks for stor spenningsforskjell på kortet og tv kabelen? Endret 27. november 2004 av XeRam Lenke til kommentar
zilch Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 du har sikkert sjekket dette, men er line in blitt mutet? Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Sjekka flere ganger Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Vært i BIOS og kobla til? Lenke til kommentar
Valent Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 vet ikke helt hvordan tv-kort du har, men på mitt måte jeg dra en kabel FYSISK fra tv-kortet på lydkortet.. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Vært i BIOS og kobla til? ? Lyden funka bra før. Plutselig forsvant den. Har Sapphire Radeon 9800 PRO AIW. Skrev vel ovenfor hva jeg hadde. kobla ledning fra video ut og inn i line in på baksiden med no ledninger som fulgte med Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Du har glemt å feste kabelen fra tvkortet inn i lydkortet. Gjorde samme feilen selv. Det følger med en kabel som skal festes på lyd ut på tvkortet og den fester du i lyd-in på lydkortet. Nokså enkelt å fikse. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Du har glemt å feste kabelen fra tvkortet inn i lydkortet. Gjorde samme feilen selv. Det følger med en kabel som skal festes på lyd ut på tvkortet og den fester du i lyd-in på lydkortet. Nokså enkelt å fikse. Er ikke det. Funka som sagt før uten at jeg har flytta på kablene bak. Er koblet på video ut med splitter og inn i line in Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå