TheRipper3 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg har kjøpt en ny pc som etter 2 ukers bruk ble ødelagt. fant ut at psu og den ene hd var ødelagt. har fått tak i en psu fra et annet kabinett og bruker den gamle hd som jeg hadde før det hele ble ødelagt. har koblet til alt, og starter pc. hd starter når strømkabel til hd er i, men ledningen til hk ikke er tilkoblet(da hører jeg et pip og hd starter) MEN den starter ikke når jeg kobler på ledningen mellom hk og hd, og strømkabelen er i. hd starter heller ikke når kabelen er koblet i hd, men ikke hk(strømkabelen er på) Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
ReWinD Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 bruker du samme hk som da hd og psu ble ødelagt? i så fall kan det høres ut som det også gjekk til h...... At PSU blir ødelagt kan få katastrofale virkninger på det meste av utstyret i pcen. Det er stor sjanse for at også hk har fått overspenning. Viss PSU var 2 veker gammal når den bele ødelagt ville jeg prøvd å få levrandør til å erstatte alle deler som ble ødelagt. Jeg kjenner noen som gjorde det. Han fek hele maskina ødelagt av en defekt Q-tec PSU. Han fekk erstatta hele pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå