zyrex Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Ganske myke, når jeg fikk det var det et par knapper som var litt harde, men det er bortevekk nå.. Fikk trykka dem inn, tenker jeg ellers er den eneste ulempen alle de multimedia-knappene jeg ikke bruker som det også fulgte med diskett for - men jeg har da ikke diskettstasjon Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 OK. Så litt på det gjennomsiktige også, med litt færre multimediataster, dog uten belysning. Er belysninga verdt det? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 OK. Så litt på det gjennomsiktige også, med litt færre multimediataster, dog uten belysning. Er belysninga verdt det? Hehe. Tenkte jeg skulle bestille det gjennomsiktige OG det "svart-krom"-tastaturet. Bare for å ha. Synd med alle de multimediaknappene men... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Jaja, bare bra at multimediatastene ikke lyser og Lenke til kommentar
nvenjar Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 jeg kjøpte nettopp dette keyboardet nå på digital impuls! det funker fint, men er litt uvant.. knappene er ganske lave.. uansett til dere som allerede har det.. når dere tar på lyset og legger øret ned mot keyboardet å hører.. kommer det en sånn irriterende lyd da? hør godt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå