Gå til innhold

bZerk/mist tastatur hos microplex...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jau, jeg har lyst ihvertfall.. trenger et tastatur til servern min, slitsomt med "No keyboard detected - press F1 to continiue" når jeg må ha tastaturet på en annen pc.. :p

Er vel bare endre i bios det da. No error on keyboard eller no sånt. Er slikt i flere bios har jeg sett

men det er ingen som har svart på posten enda. lurer litt på selv

Endret av XeRam
Lenke til kommentar
Jau, jeg har lyst ihvertfall.. trenger et tastatur til servern min, slitsomt med "No keyboard detected - press F1 to continiue" når jeg må ha tastaturet på en annen pc.. :p

Er vel bare endre i bios det da. No error on keyboard eller no sånt. Er slikt i flere bios har jeg sett

men det er ingen som har svart på posten enda. lurer litt på selv

Og for å komme seg i BIOS, må man trykke på tastaturet :p

Lenke til kommentar

Gah, jeg skreiv noe her igår.. Dumme db-kræsj :p

Menne uansett, jeg henta tastaturet igår..

Det fungerer supert, kanskje litt billig følelse av knappene, noen av dem er litt harde, men fungerer supert :)

Scroll Lock brukes til å skru av og på lyset..

Jaja, fornøyd jeg.. :)

Lenke til kommentar

A, Q, og Z fungerer som en drøm her ihvertfall.. Alle fungerer som en drøm faktisk.. :)

Ingen problemer her nei.

Men en ting, enten er det synet mitt som er skakkt, men jeg synes lyset har blitt svakere.. Får sjekke når jeg skrur ta lyset da..

Lenke til kommentar

Egentlig ville jeg ha Eluminx(som ikke har æøå), men er storfornøyd med bzerk/mist bare at det er litt uvant å skrive på, nesten som å skrive på laptop. men det blir vel bedre etter hvert. En annen ting er at når jeg skrur på lyset så får jeg støy/summing på mic'en når jeg bruker skype. Men jeg vet at dette kommer fra omformeren så jeg klarer å leve med det. Artig at det ser ut som det er brukt EL-tape.

Andre jeg har snakket med sier de bare MÅ ha et sånt. Så :thumbup:

Lenke til kommentar

hehe, det fikk jeg faktisk testa, sambo sovna her om dagen, mens jeg hadde en del å fikse på, så da ble det skriving med sovende.

Men ditt spørsmål; nei, det er ikke mye klikk-klakk, jeg synes det er stille uten "sjenerende" lyder. Hun våkna ihvertfall ikke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...