zyrex Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...BZKBELBL2018MSI Det står det er med PS/2-tilkobling.. Hvordan funker den ellers, kan den dra nok strøm til å lyse slik gjennom PS/2-porten..? for den bruker vel ikke en separat USB-ledning for lyset? Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 oii, likte det. Kanskje bytte ut mitt gode gamle compaq tastatur nå som er helt fantastisk Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Jau, jeg har lyst ihvertfall.. trenger et tastatur til servern min, slitsomt med "No keyboard detected - press F1 to continiue" når jeg må ha tastaturet på en annen pc.. Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 hehe, kjenner til problemet Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Jau, jeg har lyst ihvertfall.. trenger et tastatur til servern min, slitsomt med "No keyboard detected - press F1 to continiue" når jeg må ha tastaturet på en annen pc.. Er vel bare endre i bios det da. No error on keyboard eller no sånt. Er slikt i flere bios har jeg sett men det er ingen som har svart på posten enda. lurer litt på selv Endret 28. november 2004 av XeRam Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jau, jeg har lyst ihvertfall.. trenger et tastatur til servern min, slitsomt med "No keyboard detected - press F1 to continiue" når jeg må ha tastaturet på en annen pc.. Er vel bare endre i bios det da. No error on keyboard eller no sånt. Er slikt i flere bios har jeg sett men det er ingen som har svart på posten enda. lurer litt på selv Og for å komme seg i BIOS, må man trykke på tastaturet Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Jaja, jeg har bestilt tastedyret nå.. Da gjenstår det bare å se OT: Joda, det finnes muligheter for å skru av det, men jeg har det ikke.. gammel drittbios som ikke engang støtter disker over 32 GB. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) edit: dobbelpost jeg hater å sitte på modem Endret 28. november 2004 av ZyreX Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Kule tastaturer, men om de er gode å skrive på er en annen sak... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Gah, jeg skreiv noe her igår.. Dumme db-kræsj Menne uansett, jeg henta tastaturet igår.. Det fungerer supert, kanskje litt billig følelse av knappene, noen av dem er litt harde, men fungerer supert Scroll Lock brukes til å skru av og på lyset.. Jaja, fornøyd jeg.. Lenke til kommentar
hyoer Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 det tastature duger bare ikke!!!!a,q og z funker ikke ass§!!!!irritert av sånt!!! Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 A, Q, og Z fungerer som en drøm her ihvertfall.. Alle fungerer som en drøm faktisk.. Ingen problemer her nei. Men en ting, enten er det synet mitt som er skakkt, men jeg synes lyset har blitt svakere.. Får sjekke når jeg skrur ta lyset da.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Har du et kamera i nærheten? Vil gjerne se det Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Kan fikse opp et bilde i morgen tidlig.. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Egentlig ville jeg ha Eluminx(som ikke har æøå), men er storfornøyd med bzerk/mist bare at det er litt uvant å skrive på, nesten som å skrive på laptop. men det blir vel bedre etter hvert. En annen ting er at når jeg skrur på lyset så får jeg støy/summing på mic'en når jeg bruker skype. Men jeg vet at dette kommer fra omformeren så jeg klarer å leve med det. Artig at det ser ut som det er brukt EL-tape. Andre jeg har snakket med sier de bare MÅ ha et sånt. Så Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Svarte med lys koster 245kr hos digital impulse. Får masse varer fra microplex de som de igjen selger billigere. Tomlene opp for de. Genialt med butikk i byen slik at man slipper betale masse porto Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Et lite bilde, litt lys-sterk skjerm hemmer lyset litt, men jeg synes det er passe lyst ifra tastedyret.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hvordan er dette tastaturet å skrive på? er det mye "klikk-klakk" eller går det an å skrive på selv om en annen ligger å sover i samme rom? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 hehe, det fikk jeg faktisk testa, sambo sovna her om dagen, mens jeg hadde en del å fikse på, så da ble det skriving med sovende. Men ditt spørsmål; nei, det er ikke mye klikk-klakk, jeg synes det er stille uten "sjenerende" lyder. Hun våkna ihvertfall ikke Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har hatt lyst på det tastaturet en stund. Du har altså ikke funnet noen ulemper ennå? Hvordan er tastene, harde å trykke ned eller mjuke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå