Propaganda Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Satt her,og skulle brenne en film,så jeg startet opp DVD shrink,og når jeg skal velge brenner,så står DVD brenneren min som en CD rom??? Hva er problemet?? jeg har satt den på region 2. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Etter hva du har opplyst, vil jeg tro problemet ligger i driveren. I så fall må du enten oppdatere selve driveren til DVD-spilleren, eller til IDE ATA/ATA kontrollerene. Dette gjør du ved å åpne Enhetsbehandling (Device Manager) og deretter høyreklikke på driveren du ønsker å fikse, blant annet med å enten oppdatere driveren fra internett, eller å uinstallere den og endelig installere driveren på nytt fra den medfølgende CD-en. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 fulgte ikke med noe cd til dvd brenneren,men jeg trur jeg har løst problemet... takk uansett Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 hei igjen,fikk ikke løst problemet mitt likevel. Jeg kjøpte en NEC DVD Recorder ND-3500A IDE , Bulk,DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer) når jeg skal bruke den,så står den som en CD Drive på min datamaskin og i DVDShrink. Jeg prøvde å brenne en film i går,og det gikk,noe som virker merkelig når den oppfatter den som en CD drive,men selvom det gikk å brenne filmen,så fungerte jo selfølgelig ikke filmen etterpå. Har prøvd å oppdatere drivere ved hjelp av driver oppdateringen til XP,men som vanlig er det bare tull,virker ikke. Det følgte ikke med noe programvare eller drivere til brenneren. Noen som veit hva jeg kan gjøre??? Mvh Proppen Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Kanskje kan følgende tråd hjelpe? http://www.cdrlabs.com/phpBB/viewtopic.php?t=18102 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå