Rikky Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har et par argument MOT AMD.. eller det blir vel heller for P4.. Det er både fordeler og ulemper uansett om du går for AMD eller Intel, og begge deler er gode valg. Det blir litt feil å si at han bør velge P4 kun pga ffdshow-filtre, som vel ikke kan betegnes som et must, men heller som et tilbud for spesielt interesserte. I en dedikert HTPC er jo P4 klart å foretrekke foran A64, men til normalt bruk kan det være greit å vite hva slags bruksområder man ønsker å bruke maskinen til. Du vil uansett få et godt bilde på digitale monitorer så lenge du kjører 1:1 pixelmapping. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Nå hadde jeg ikke tenkt at denne tråden skulle bli en AMD mot Intel tråd... Det var bare for å poengtere at jeg ikke er i kjøpefasen ennå, og at mye kan og vil endre seg innen den tid. Fra CPUer til kabinetter. Dette er et kabinett relatert forum, så la oss holde oss on topic! Please? Geir Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Sorry, skal forsøke å holde meg til topic.. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Air Black synes jeg er temmelig fint. Har det selv nå, er fornøyd Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 har nå et lianli vankjølingskabinett og et lepond av den grønne typen, må si at jeg er mest fornøyd med lepond kabinettet med sine tykkere vegger. synd det ikkje har funksjonaliteten til lianli da har også amd og intel prosesorer om hverandre, også ati on nvidia sk.kort og det funker fett å er ingen problem med. så hvis folk er plaget med noen merker og mener at det ikkje er bra så er det nok deres egen n00bnes som har skylden Lenke til kommentar
INzane_1 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 skal du ha et pent kabinett, så velg http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...C6070A&toc=3050, det er kanskje det peneste kabinettet på veldig lenge. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Har dette selv, det har 120mm vifteplass både fram og bak er meget fornøyd med det, på tross av at jeg måtte bestille det fra tyskland link til produktdata Endret 3. desember 2004 av zandro Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har dette selv, det har 120mm vifteplass både fram og bak Hvor henter det luft fra foran? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Helt nede i høyre hjørne, der hvor det er plassert en 120mm vifte? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Kabinettet som zandro viser frem er helt identisk med mitt innvendig. Ikke så rart, iom. at det er samme produsent Lenke til kommentar
-Nexus- Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg synes dette er veldig pent! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...CV2100&toc=3050 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har dette selv, det har 120mm vifteplass både fram og baker meget fornøyd med det, på tross av at jeg måtte bestille det fra tyskland Det var stilig! Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Sikkler litt på flere LianLi kabinetter, men når jeg ser på Microplex.no er det noen bra kabinetter som leveres med vindu. Eksempel "vannkjølingskabinettet" (tidligere ommtalt). Lykke til! LOZER Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 DETTE har jeg. Dvs det kabinettet med den grønne plastfronten. Veldig pent, og tror ikke det ville har gjort skam på så mange stuer. Det kommer dog med 7 ferdiginnstallerte vifter montert på fire-pins molex plugger, slik at det støyer noe. Kan sikkert fikse det med en eller annen form for viftekontroller, men på den andre siden så funker ikke den jeg har så voldsomt godt på viftene jeg bruker. Noe det kanskje kan være forskjellige grunner til. Og ja, det er nesten det samme som er linket til lengre oppe, men uten vinduer. Sjekk forøvrig ut et eget bilde under (og ikke bry deg om den jungelen med kabler en kan se der) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Dette var jo også pent . Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Det var pent ja Snekker'n. Edit: Trakk tilbake det om de halvsirklene nederst etter at jeg leste testen på hw.no Endret 9. desember 2004 av king_of_kong Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Denne er stilig det blir et sånnt etter jul en gang (håper jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå