w0d00 Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 DAMN!! funker jo ikke, skjønner ikke hva som kan være galt... *leiseg* Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Forstod jeg det riktig hvis jeg tror at alle AMD 64 3200+ (939) har Winchester kjerne? Håpe ikke jeg tabber meg ut nå Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 laburk' date='02/12/2004 : 22:31'] Forstod jeg det riktig hvis jeg tror at alle AMD 64 3200+ (939) har Winchester kjerne? Håpe ikke jeg tabber meg ut nå alle 3200+ S939 har winchester kjerne Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har selv brukt winflashen på samme hovedkort 3 ganger, og ikke hatt noen problemer. Den er ihvertfall enkel å bruke. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Har selv brukt winflashen på samme hovedkort 3 ganger, og ikke hatt noen problemer.Den er ihvertfall enkel å bruke. Hvordan bruker man winflash?? Kan du forklare litt nermere? Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 alle 3200+ S939 har winchester kjerne Det var bra Jeg ble litt redd da jeg hadde bestilt nypc'n, fordi jeg var usikerpå om det var winchester eller newcastle. Men det er vel ingen bekjymring vell? Lenke til kommentar
docf666 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hjelp! Har kjøpt meg en AMD Athlon 64 3500+ cpu, så lurte jeg på om det er Newcastle eller Winchester? Og om det har noe å si hvilken eske det kommer i (høres dumt ut men)? Jeg tenkte at Winchester kom i fine pappesker(som innpakningen på de fleste nye AMD64 cpu(ene)), og Newcastle i plastikk esker. Skal denne være Winchester eller Newcastle????? (Det var denne jeg kjøpte) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300871&cks=PRL Denne skal være Winchester: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4894 Denne skal være Newcastle: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3261 Jeg tenkte ny innpakning = Winchester og at gammel innpakning = Newcastle Tar jeg feil, eller har de lagt feil CPU i feil eske? Med vennelig hilsen [WarRUs]AlucarD alias DocF666 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Tar jeg feil, eller har de lagt feil CPU i feil eske? Det er litt vanskelig å svare på når du ikke forteller hva slags eske du fikk... Anyways, den prosessoren du linket til er en Newcastle. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Den enesta av de tre som er Winchester er den første fra netshop.. Helt garantert. Komplett; 130nm, Newcastle Netshop; ADA3500BIBOX - - -> der det står BIBOX, betyr at det er den "nye" CPUen, alltså winchester. Netshop; ADA3500AWBOX - - -> der det står AWBOX, betyr at det er den "gamle" CPUen, alltså ikke winchester. Har selv kjøpt den BIBOXen fra netshop, den kom i pappeske og er en Winchester. Endret 5. desember 2004 av w0d00 Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 YES! Da har jeg winchester! sprang til eska for å skjekke no! Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 laburk' date='05/12/2004 : 15:15'] YES! Da har jeg winchester! sprang til eska for å skjekke no! Ja, du har nok en winchester.. Men hvis du går inn i cpu-z å kjekker hva den heter, så står det NewCastle.. Det er fordi Biosen ikke er flasha... Noe jeg sliter med å klare... Lenke til kommentar
docf666 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Tar jeg feil, eller har de lagt feil CPU i feil eske? Det er litt vanskelig å svare på når du ikke forteller hva slags eske du fikk... Anyways, den prosessoren du linket til er en Newcastle. Sjekk det jeg skreiv? ------------------------------------------------------------ Skal denne være Winchester eller Newcastle????? (Det var denne jeg kjøpte) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300871&cks=PRL ------------------------------------------------------------ Med vennelig hilsen [WarRUs]AlucarD alias DocF666 Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Det er garantert en NewCastle.. Det står jo under bildet.. Har du fått CPUen?? Endret 5. desember 2004 av w0d00 Lenke til kommentar
docf666 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det er garantert en NewCastle..Det står jo under bildet.. Har du fått CPUen?? Jepp det er en Newcastle Vel vel, kjipt. Men jeg skal ha en FX-55 når den detter litt mere i pris, så det er ikke så farlig Og jeg har heller ikke vannkjøling eller kompressor kjøling "enda:)", så OC er ikke spesielt aktuelt enda Men takk for svarene Med vennelig hilsen [WarRUs]AlucarD alias DocF666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå