Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Beste PCI 3D-kort

Anbefalte innlegg

Heisann jeg lurer bare på: Hvilket PSI 3D-kort er det beste? Ta gjerne med det absolutt beste, men helst et til under 1500 også ettersom dette er mer i min prisklasse.

Og jeg vil ikke ha noe svar hvor det står : Kjøp heller AGP el. Jeg har pokkers ingen AGP slot(hvilken PC selges uten AGP slot(eller hvilket hovedkort lages uten?))

ACFWDA0oWI92.jpg

TWM Clansite

[ Denne Melding var redigert av: [TWM]Baltazar på 2001-11-12 19:35 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-11-12 18:27, [TWM]Baltazar skrev:

Heisann jeg lurer bare på: Hvilket PSI 3D-kort er det beste? Ta gjerne med det absolutt beste, men helst et til under 1500 også ettersom dette er mer i min prisklasse.

Og jeg vil ikke ha noe svar hvor det står : Kjøp heller AGP el. Jeg har pokkers ingen AGP slot(hvilken PC selges uten AGP slot(eller hvilket hovedkort lages uten?))

Her har du en ny vri:

Hvorfor ikke kjøpe nytt hovedkort, CPU og så begynne og tenke på g.kort.

Vis jeg var deg (takk div. guder at det ikke er tilfellet) ville jeg ikke brukt mer tid og penger på den pc'n, spar penga til du kommer på bedre tanker om en ny pc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Du kan kjøpe mitt Creative Riva TNT 16MB kort. 250 spenn inkl porto(ved forskudd). Skal se om jeg ikke greier å bla fram softwaren som var bundla også. Forsaken var med ihvertfall og det spillet er faktisk litt kick den dag i dag(resten av softwaren var piss).

Kortet er "så godt som nytt", men det er jo selvsagt ikke det feteste på markedet da :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...