opl75 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Har et problem med nforce lan delen på HKet. Det kommer ikke lys bak når jeg setter i kabeln. I nettverkstilkoblinger står det at en nettverkskabel er koblet fra. Er tre personer som skal ha lan, og jeg er den eneste som har dual lan. Problemet er at når jeg kobler nforce delen til ADSL modemet virker det fint,men mot andre maskiner fungerer det ikke. Kobler jeg en kabel mellom nforce delen og marvell yukon delen fungerer det også! Noen som skjønner hva som er galt? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Sannsynligvis har du ikke auto-MDI/MDI-X på denne utgangen. Du må da bruke en krysset (crossover) nettverkskabel. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) ta kontakt så kan du få en hub av meg som har 20-30 porter eller no. Den er kjekk på lan. Har 2 stk jeg ikke har bruk for. Endret 27. november 2004 av Cyprez Lenke til kommentar
opl75 Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Takker for svar. Skal prøve krysset kabel på mandag, så skal jeg komme med en tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå