Kanetheheatsink Skrevet 27. november 2004 Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 tg, er langt oppi hamar, koster 700 og det er stappa med folk Inanimate er jo litt mindre, og koster 100, men det er fett nok det og.. vet ikke hva jeg skal velge.. noen forslag? gjerne si en grunn.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 27. november 2004 Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 TG slår alt! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 27. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 men jeg har sjønt det som at det er 1000x Vanskelig å få biletter til det en inanimate..:S Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 27. november 2004 Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 Pfft. Var 29 billetter tilovers på TG04. Så lenge du ikke har noe imot å sitte opp litt lenger enn vanlig, så er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 27. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 men er det ikke litt mye sånne dumme unger som kommer og kødder med deg hvis du sover der a? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 27. november 2004 Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 Har aldri opplevd det, men det er vel noen som tror de er morsomme og prøver seg, men som sagt; jeg har aldri opplevd det. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. november 2004 Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 Nei, sjansen for at noen fremmede tafser på deg på TG er minimal. Og billettene er faktisk ute i flere timer, og det er mange som blir solgt over nett helt til noen dager før partyet. Det handler bare om hvor lat du er. Og billetten er vel rundt 550 kroner. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 27. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 oki da tror jeg at jeg velger tg. Er det lov å ta med kniv til selvforsvar? Lenke til kommentar
St.Rio Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 hmm Kanskje ...må jo nesten selforsvara deg da !! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 oki da tror jeg at jeg velger tg. Er det lov å ta med kniv til selvforsvar? Med tanke på at det er ganske så mange politipatruler der så klarer du deg vel uten, høres mer eller mindre idiotisk ut å måtte ha med seg våpen på lan... Hvis man f.eks sitter i hw.no rekka så er det nok lite med tafsing som foregår. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Å bære kniv generelt er ulovlig i Norge pér dags dato. Unntaket er jakt og fiske. Og NEI, det er ikke nødvendig å ha med noe for å beskytte seg. Og NEI, fremmede kødder ikke med deg. Det er et dataparty, ikke Marokko at night. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 29. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 oki=) Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 jeg ville dratt på TG. jeg kom på at billettene var ute 2 dager etter at de kom ut forrige gang. satte meg opp på venteliste. var nesten nr. 2000 hadde gitt opp å få billett og skaffet meg ett anna lan å være på. og dagen før TG starta så fikk jeg billetten men kunne ikke dra Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Hm, så det betyr at jeg ikke kan ha med min AK-47 i år? For en fæl verden vi lever i Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Inanimate er vel bare et lan, mens TG er et dataparty, med masse annet å finne på også. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 30. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 men jeg har sjønt det som at det er masse rart på tg å gjøre.. som hva da? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 det står at prixmyo har postet siste post, men det er egentlig jeg som har det? :S hvorfor? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 Det var datakrasj i natt. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 5. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) men er det ikke litt mye sånne dumme unger som kommer og kødder med deg hvis du sover der a? Jo, jeg våkna opp med nugatti i ansiktet , men smakte godt da . Dette var da lillebroren til en jeg satt med.. hvis du ikke har fått med deg TG vil jeg anbefalle det, men i år blir det oslo Endret 5. desember 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå