Gå til innhold

Hjelp til bra lydkortkombo til z-680?

Anbefalte innlegg

Har hatt z-680 en stund nå, men må rett å slett si at jeg har vært ganske skuffet. Bassen har vært svært dårlig, eneste som har kommet ut fra kassa har vært blury...aldri noe orgentlig punsh. Det skal noteres at bassen alltid må stå på min på anlegget, likevel er bråk uten like. Hadde nesten gitt opp anlegget da jeg fikk høre det hos en kar, da med et annet lydkort...og det var jo en helt ny verden. KUnne ikke sammenlignes. Han hadde EPoX EP-8KMM5i, og jeg vil jo ikke karakterisere dette som tidenes hovedkort...

Jeg har har idag p4c800-e deluxe fra asus med onboard lydkort. I dag kjøpte jeg i tillegg terratec aureon 5.1 fun, for å teste om dette kunne være bedre (sett grei omtale av det), men kan ikke si meg veldig fornøyd. Noe forbedring kanskje, men egentlig samme skiten.

Så det jeg egentlig lurer på er om noen har noen erfaringer på dette området? Trenger sårt hjelp. Et alternativ kan jo f.eks å finne et pci lydkort som bruker samme chippen som det epox hovedkortet.. Håper noen kan hjelpe meg?

Endret av SuperMorten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...