retry Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Nå er det snart jul.. og da blir det ny PC.. jeg sitter på en FX-53 prosessor.. og skal kjøpe ram av OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Ed. R-2 typen... Hovedkortet er litt usikkert.. det blir ennten ett Asus A8N-SLI Deluxe kort.. eller det nye DFI Lanpartykortet... Jeg har planer mo å kjøre SLI etterhvert.. men tror ikke økonomien tilsier det med det første... Nå finnes det vel ikke Geforce 6800GT til PCI-E ute enda.. men er det noen som har noen anelse om hva som er bra og dårlig av disse kortene? Sett at du får AGP kort av denne typen til under 3000kr, og får jeg det kommer jeg til å kjøre SLI med en gang.. håper på noen kloke svar på et dumt spørsmål:) Lenke til kommentar
korny Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Dette kortet er det eneste 6800GT kortet for PCI-E jeg hvet om og den har SLI Lenke til kommentar
retry Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Takk.. har sett på det selv.. men det har ikke kommet enda det heller:) Lenke til kommentar
The_Dark_Master Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Dette kortet er det eneste 6800GT kortet for PCI-E jeg hvet om og den har SLI Dette kortet er ikke PCI-e Grensesnitt AGP 8x Endret 27. november 2004 av The_Dark_Master Lenke til kommentar
nosto Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 det står også pci-ex Lenke til kommentar
retry Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Ja.. hehe.. merkelig... Veit at PCI-EX 6800GT snart kommer.. men har ikke kommet... men lurer på om noen veit sånn ca. når det kommer Lenke til kommentar
Katana-Bob Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Dette kortet er det eneste 6800GT kortet for PCI-E jeg hvet om og den har SLI Dette kortet er ikke PCI-e Grensesnitt AGP 8x Les: NB !!!, dette kortet er PCI-Express. Det er i feil i vår info står over produktinformasjon Lenke til kommentar
sidesprang Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 6800 gt. her ser vi 2 kort. MSI kortet er ikke på lager noe sted tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå