FuglFøniks Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Heisann hoppsann, og god helg folkens Etter Jul, dvs. januar/februar kommer jeg til å ha endel penger (pen lønn i de månedene ), så da skal jeg trå til med en ny LCD-skjerm. Spiller endel, så et skjerm med lite etterslep/ms, er viktig. Men er ikke bare spill som gjelder seff, skal være god å bruke til vanlige ting, fin å se på og fin å se film på... (osv.) Noen med en anbefaling? 17" eller 19", tviler på om min lagermedarbeiderlønn (puh) rekker til en god 19", så blir nok en god 17", men for all del, kom med tips! Budsjett: Jeg vil se ytelse/penger! så lenge det er det, kan jeg vel punge ut 5.000,-, men ikke tenk så mye på prisen... /pain Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 har hørt at NEC 1770NX skal være konge på spill, har bestilt denne selv Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hm. Det kan skje ting på to måneder. Syns du heller skal vente med å spørre til det er en uke før kjøpet elns. Men Pr. Dags dato så er vel NEC høyt der oppe med sine 1770NX (17") og 1970NX (19")... 1970NX ligger vel priset rundt 5000 kr., mens 1770NX ligger rett under 4000 kr. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Har også bestilt Nec 1770 NX.Bestilte forøvrig min hos Netshop til 3495 kr. Regner med at du har sett denne sniktitten på skjermen? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Ahh, digg. Den jeg har tenkt på som 17" ja Om det ikke skjer noe drastisk i LCDmarkedet blir det nok den ja Takk for svarene folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå