Bullit Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Klikket meg inn på Netshop sine sider just, ser de har Fujitsu Siemens Amilo PRO V2000 til 9995.- nå. Gikk glipp av dette tilbudet når de hadde det på komplett.no og har irritert meg litt over det siden. Dette må vel være noe av det beste tilbudet der ute nå? Noen som kjenner til batteritiden på denne, eller har noen erfaringer å dele? Link: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4953 Edit: Ser Netshop feirer bursdag og tilbudet er i denne anledningen og varer antakeligvis kun denne helgen. Endret 27. november 2004 av Bullit Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Helt grei maskin, selv om chassi kan virke noe "plastikk". Det er derimot ikke noe spillmaskin da grafikkdelen er for dårlig. I tillegg er høyttalerne noe spinkle. Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Den skal igrunn mest brukes til surfing, litt word muligens og laste litt musikk. Det som er viktig er at den har god batteritid og at den er stillegående. Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Da har jeg endelig fått bestillt meg laptop Satset på Fujitsu`n til Netshop, nå får jeg bare vente til den ankommer postkontoret Er altfor utolmodig for slikt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå