Jonhoo Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hei, jeg kjører et nettverk hjemme hos meg med en Netopia bredbåndsruter fra nextgentel som er koblet til en 3COM OfficeConnect trådløs ruter. Jeg har en maskin koblet til på kabel og en på trådløst. Maskinen på trådløst kjører windows XP. Den er nybygget og kjører Windows uten SP, hadde en XP-lisens liggende fra den gamle PC'en som nå var blitt erstattet. Maskinen finner nettverket, men når jeg trykker på koble til så bare forsvinne rvinduet med "funnede nettverk" og maskinen fortsetter å si at det er et trådløst nettverk tilgjengelig. Jeg har på MAC-kontroll på ruteren, men maskinen er lagt til. Får ikke innstallert SP2 fordi jeg ikke kommer på nett. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Jonime Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hvorfor ikke kable til den pcen me trådløst eller laste ned SP2 og brenne??? Eller du kan dra til din lokale data forhandler og høre om de har fått inn SP2 cden... eller kanskje du har løst problemet??? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Neida, problemet er fortsatt der. Hvor kan jeg laste ned SP2 for så å brenne det? Vet bare om WIndows Update, men der kan man jo ikke brenne det Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Ingen som vet hvor man kan laste ned Windows XP SP2 for å brenne den? Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 hmm, ikke annet enn en del suspekte ftp'er jeg har her Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Husker at bladet Komputer For Alle hadde en SP2 CD med i ett av bladene deres, men har det ikke. Så det må jo være mulig å finne det et sted... Jaja, får bestille en CD fra Microsoft da. Endret 27. november 2004 av Jonhoo Lenke til kommentar
Psy Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Her kan du laste ned standalone SP2. Lenke til kommentar
batko Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Prøv denne linken: http://download.microsoft.com/download/5/3...935-SP2-NOR.exe Filen er på ca 260 MB. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Supert, det var akkurat den jeg skulle ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå